Gå til innhold

Ser mennene deres på jordmødrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min går og gjør andre ting når jordmødrene går på nrk. Er det bare fordi menn ike interesserer seg for det slik som vi eller ser deres menn på programmet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min samboer ser på med stor interesse!

Skrevet

sambo har sett alle programmene, han sier han syns det er interessant og en fin måte å forberede seg til fødselen på. Han har nemlig LITT sykehus angst, så det er fint for han å få se hvordan ting foregår på sykehuset osv.

Skrevet

tror ikke de føler det slik vi gjør, er jo ikke DERES barn som blir født...noen blir sikkert litt redd også!

Min ser på det fordi jeg sier at NÅ ER DET SÅ KOM OG SETT DEG! hehe men han ser på det ganske frivillig da;)

Skrevet

Samboeren min ser det sammen med meg. Men han gikk bort i dag under de værste skrikene under den første fødselen, og syntes det var ekkelt at de filma "oppi der" under den andre fødselen. Men han synes det er spennende sier han, og er jo selvfølgelig veldig nysgjerrig på hvordan ting foregår siden dette er første gang for oss begge.

Skrevet

Min sitter og jobber. Skulle aldri få før seg å se på det, det er noe han ikke er så intressert i. Tror vi har forskjellige behov der, vi ska gjennom fødseln på en annen måte en mennene. Jeg er andregangsfødende, så jeg tror at det også har lite med det å gjøre, men tror ikke han hadde sett det likavæl.

Skrevet

Heh..enkelt og greit nei. Sist var det fotballkamp å i dag er han ute å jobber med kompis...hilsen fødeklar med ikkefødeklar mann.heh..

Skrevet

Jeg rett og slett tvang han til å se forrige program, fordi jeg mente han ville ha nytte av det. Han var helt hvit i ansiktet og la hånda over øynene under fødslene, så det var jo bortkasta.....:) Gadd ikke tvinge han mer, han syntes det var skremmende og han gruer seg visst enda mer nå..

Skrevet

Min sitter med dataen i fanget, og gløtter litt innimellom på tv'n. Men tror nok han følger med mer enn han vil innrømme. Når jeg har reagert på ting som har med graviditet å gjøre, så svarer han ofte ting man kun vet om man har lest litt på det. Men for all del, han leser ikke om graviditet (??)..hehe..

Skrevet

Min holder på å pusse opp babyrom og maler. Men når det begynte, slapp han alt han hadde i hendene og kom og satte seg sammen med meg foran tv. :)

Skrevet

Samboern min ser på hver gang.....men etter i går tror jeg han kaster inn håndkle.:-(. Uff, han var helt hvit i fjeset når det var ferdig, og grue seg mer enn noen gang...

Syns litt synd på han når han ser ut som et forskremt dyr og sier at han tror ikke han fikser det, men at han skjønner han alikevell må være med...

...om ikke annet så blir min egen redsel litt mindre, siden hans er værre enn min..*s*

Skrevet

Her snufser vi i kor.. Hehe.. Vi er to super spente førstegangsforeldre som virkelig ser frem til det som skal skje:) Han synes det er spennende å se hvordan ting foregår, så han også kan forberede seg litt sier han.. Synes det er litt betryggende jeg da:)

Skrevet

Heldigvis har det ingenting å si for mannen min å se på slikt, i går satt vi begge å så på før vi skulle til legen for å skjekke formen min...Var fødselessyk i går, men jeg er like hel i dag enda.. hihi..

Skrevet

han har sett det meste av de.syntes ikke det gjør noe han.men nå har han sett meg føde før å da

Skrevet

Min kjære ser IKKE på, og lurer på hvorfor jeg vil plage meg selv med å se på....

Jeg syns det er et flott program, men kjenner at jeg gruer mer og mer etter å ha sett det...men, bare må se...

Skrevet

samboer ser på det sammen med meg. Han synes det er veldig greit å vite litt hva vi går til siden dette er første gang for oss begge. Sist gang var jeg hos ei venninne og så på det mens han satt hjemme å så det:) hehe han er så søt:)

Skrevet

Ja, min ser også på med stor interesse :-) forrige gang var KS for oss, nå er det vanlig, så det blir første gangen for oss begge.

Skrevet

Min ser på det og er nesten like engasjert som meg! Han finner det ikke ubehagelig i det hele tatt. Men så har vi jo vært igjennom det en gang før selv :-)

Imidlertid vet jeg om vordende fedre som IKKE har klart å se på.

Skrevet

Siden jeg har fødselsangst og skal føde på Buskerud sitter vi å ser dette sammen. Han synes det er spennende og prøver å muntre meg opp med oppmuntrende setninger hele veien. Jeg sitter som vanlig å griner under hele programmet.

Litt av et syn!

Skrevet

Samboeren min så kun på første episoden. Også tror jeg hadde han fått nok :o))) Da jeg fødte første barnet vårt, var han ganske så forvirret og sjokkert helt til noen måneder etter fødselen. Det tok hardt på ham, ja.

Skrevet

hehe, sambo har sett alle!han skal også se neste, den tør ikke jeg se..

Skrevet

Når første programmet gikk spilte han fotballkamp, når det andre gikk var det landskamp på tv. Han så litt igår, men ga uttrykk for at han egentlig ikke synes at det var noe ok å se på. Iallefall skrikinga og pressingen til damene som fødte. Men når han hørte babyskriket og så baby'n så ble han på en måte litt oppspilt også. "oi, der kom den jo" var kommentaren fra sidelinja, Han gleder seg nok til fødselen, men tror kanskje han gruer seg til å se at jeg har det vondt.

Om jeg har født før neste program klarer vi kanskje å se det sammen, om ikke så tror jeg vi dropper det begge to.. Da ser vi på idol istedet, eller koser og steller med snuppa vår ;) (håper på det siste)

Skrevet

Samme her...vi venter vår første felles barn, begge har to fra før..så jeg tror han vet hva det dreier seg om. Han sier han ikke orker mer fødsler før han må....

Skrevet

Han såg det første programmet men vil ikke se flere... tror han ble skremt ja.. han har angst for å være med på fødselen så han sier han vil stille opp lykkelig uvitende om hva som skal skje .... hans første og min andre ...

Skrevet

Min mann ser ikke på, ikke fordi det er skremmende eller noe vet, jeg, men fordi han ikke synes det er så interressant når det ikke er hans barn. Men storesøster på 3 1/2 og jeg, vi koser oss med programmet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...