Gjest Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Gikk glipp av jordmødrene.....grr! Men får ikke frem serien på nett tv heller. Noen som vet hvordan? Eller når den går på nrk2?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Gå inn på www.nrk.no Litt opp på siden trykker du på nett-tv. Der for du valget om hva du vil se på venstre side.
Gjest Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Det gjør jeg , men skjermen er svart. Står at den søker...men så stopper den.
Gjest Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 hos meg bare hakker det og henger seg opp.... ggrrrr!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå