Gå til innhold

Haster litt... Gullet mitt har det ikke så bra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenten min er kjempe sutrete og vil ikke sove. Hun er kjempe glad i tutten men vil ikke ha den. Såg inni munnen på henne og da hadde hun mange hvite klumper/blemmer på tungen. Hva kan det være? Stemmen hennes er også litt hes, ingen feber...

Hmmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er hun gammel?

kanskje hun har trøske?

ring legevakta for å å høre om de har noen råd....vet ikke hva annet jeg kan hjelpe deg med...

Skrevet

Vet ikke hva det heter, men husker at jeg hadde noe sånt da jeg var lita. Var ikke farlig, fikk beskjed av legen om å spise mye is :-)

Du kan jo høre med en lege i morgen?

Skrevet

Trøske kanskje, eller sånn "hånd og munnsyke" eller hva det heter. Jr hadde det. Gikk over etter noen dager - han hadde blemmer i munnen.

Skrevet

høres ut som trøske. Det kan gjøre skikkelig vondt, har hatt det selv en gang :-(

Mener å ha lest at man kan smøre på farris?? Ellers så kan du søke på trøske på sidene her og få tips vil jeg tro

Skrevet

Beklager HI...

Men om det haster så bør du heller ta kontakt med legevakten enn å spørre her. Bedre å sjekke en gang for mye...

Lykke til

Skrevet

Hun er 20 mnd...

Ringte legevakten men de kunne ikke svare på noe. De hadde det så travelt i kveld at de ikke ville ta henne inn... De sa jeg måtte ringe fastlegen i morgen...

Men om hun ble verre måtte jeg bare ringe tilbake.

Skrevet

Kan jo være halsen hennes da.

Skrevet

Høres ut som "jugeblemmer".

Det er herpes og kommer ofte i samme slengen med halsvondt/betennelse.

Det er steike vondt, men dessverre lite å gjøre med det.

Skrevet

Takk for svar...

Vi får se det ann til i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...