♥Andrine♥ Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jenten min er kjempe sutrete og vil ikke sove. Hun er kjempe glad i tutten men vil ikke ha den. Såg inni munnen på henne og da hadde hun mange hvite klumper/blemmer på tungen. Hva kan det være? Stemmen hennes er også litt hes, ingen feber... Hmmm...
Kirsebæra Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 er hun gammel? kanskje hun har trøske? ring legevakta for å å høre om de har noen råd....vet ikke hva annet jeg kan hjelpe deg med...
<3 + <3 + ? Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Vet ikke hva det heter, men husker at jeg hadde noe sånt da jeg var lita. Var ikke farlig, fikk beskjed av legen om å spise mye is :-) Du kan jo høre med en lege i morgen?
Gjest Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Trøske kanskje, eller sånn "hånd og munnsyke" eller hva det heter. Jr hadde det. Gikk over etter noen dager - han hadde blemmer i munnen.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 høres ut som trøske. Det kan gjøre skikkelig vondt, har hatt det selv en gang :-( Mener å ha lest at man kan smøre på farris?? Ellers så kan du søke på trøske på sidene her og få tips vil jeg tro
Dronningen! Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Beklager HI... Men om det haster så bør du heller ta kontakt med legevakten enn å spørre her. Bedre å sjekke en gang for mye... Lykke til
♥Andrine♥ Skrevet 19. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2007 Hun er 20 mnd... Ringte legevakten men de kunne ikke svare på noe. De hadde det så travelt i kveld at de ikke ville ta henne inn... De sa jeg måtte ringe fastlegen i morgen... Men om hun ble verre måtte jeg bare ringe tilbake.
Babyfacepsycho Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Kan jo være halsen hennes da.
pøber´n & je Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Høres ut som "jugeblemmer". Det er herpes og kommer ofte i samme slengen med halsvondt/betennelse. Det er steike vondt, men dessverre lite å gjøre med det.
♥Andrine♥ Skrevet 19. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. september 2007 Takk for svar... Vi får se det ann til i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå