Gå til innhold

Base på bilsete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ha?

Jeg har litt lyst på base for bilsete. Er det andre som skal ha det??

Er det noen tester på hva som er best o.l?

Er det egentlig helt trygt??

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde ikke det på første barnet vårt, men vurderer det nå til nummer to. Siden vi tok setet veldig mye inn og ut av bilen, syns jeg det ble veldig styrete med å feste bilsetet på hver gang!

Skrevet

Base er vel mest til de som ofte tar sete ut av bilen....

Jeg har ikke bruk for det,så har kjøpt uten.

Maxi-cosi kom vel best ut i test

Skrevet

Jeg har kjøpt med base. Har hørt at de med base kommer best ut i tester. Kjøpte maxi cosi sin, veldig fin :)

Så er det veldig praktisk å slippa å festa bilsetet med sele hver gang. Dessuten så kan det være en fordel, hvis babyen skal bli passet av noen andre som ikke helt har greie på å sette fast bilsetet hver gang, så kan du selv feste basen på og vite at barnet er trygt i bilen. :)

Skrevet

Jeg har vært i sverige (Charlottenberg) å kjøpt Akta Graco duologic på tilbud til 1299 nok! den er med base, og det tror jeg er en veldig bra løsning. Har to barn fra før av, hvor jeg brukte en "gammeldags" type sete, og det skal derfor bli godt å bruke et sete som er enkelt å får ut og inn av bilen. dette setet koster 1999kr i norge, så det er et godt tilbud! Setet har solskjerm som man kan styre til siden, slik at barnet ikke plages av sola. Den brukes også som vippestol og kan festes til Graco-trille. VIL OGSÅ LEGGE TIL AT TRYGG TRAFIKK IKKE ANBEFALER BAG I NETT LENGER, DA TESTER VISER AT BARNET VIL BLI KVESTET ED EN EVENTUELL BILULYKKE! Det står på trygg trafikk sine sider, for de som lurer, også masse annen nyttig info der.

Skrevet

vi har kjøpt Briostol med base vi! kjekt å ha:)

Skrevet

Skal ha base til bilstolen. Menst fordi det som oftest går galt med bilstolene under ullykke er feilmontering, og med bare trenger man bare å bruke litt tid første gangen også er det bare å klikke det på og av etterpå!

Skrevet

Vi har kjøpt Brio med base - den er kjempefin:-)

Skrevet

Hadde base til nr. 1 og var så fornøyd med det. Det er jo bare å montere basen en gang for alle (vi fikk til og med forhandleren til å monteren den slik at vi var sikre på at det ble riktig). Deretter er det bare å klikke stolen ut og inn etter behov; super enkelt og praktisk for oss da :-) Om du bruker flere biler er det kanskje ikke så lett å flytte basen hver gang, men vårt sete (acta graco) kan også monteres uten base om det skulle være behov for det en gang eller to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...