NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Er i uke 35 nå og jeg har mye utflod.. hvit gul aktig (sorry detaljer) hvordan vet jeg om slimproppen er der enda eller om den har gått? Tisset er litt gromsete også synes jeg.. noen som er like langt og som har de samme symptomene men vet mer?
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jeg er i uke 39 og har hatt det slik i flere uker nå. Har forstått det slik at det er tegn på at man begynner å bli moden, og at livmorhals blir tynnere og mer tøylig. Det er ikke alle som merker slimproppen. Jeg tror min gikk for et par dager siden. Var liksom en fast liten geleklump (sorry detaljer...) og skilte seg litt ut i forhold til vanlig utflod. De kan ofte være litt blodspor i slimproppen også.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 jeg er ofte nesten våt i trusa.. og har økt utflod... Har aldri vært plaget med dette før. er også i uke 39+3
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 20. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2007 Ja men hvis det er modning er jo det bare fint .. takk for svar
Gjest Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Hatt økende utflod (luktfri) fra uke 32 (uke 35 nå), og må bruke truseinnlegg. Legen sjekket for lekkasje av fostervann, men det var ikke det heldigvis. Fostervann har visst en meget spesiell lukt sa hun. Godt å høre at det kan være modning da ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 er like langt, og har også mye utflod.. men har hatt mye jevnt over syns jeg.. tror slimproppen er mer klumpete?.. er ikke sikker.. mye rart som skjer m kroppen!!
-83. oktob.baby Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Vet ikke om det har så myeå si for modning.... Jeg har hatt MYE utflod under begge mine svangerskap, så mye at jeg konstant har måttet brukt truseinnlegg under hele svangerskapene. -Skikkelig kjedelig, men men, går over når ungen er ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå