Mårud Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Hører den ofte på radio..en mann som synger..rolig..you find someone new og noe..og so saticfied osv..
Mårud Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 tror ikke det.hva heter isåfall sangen?
Mårud Skrevet 19. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2007 nei,prøvde laste den ned,men var ikke den er ikke så rocka liksom..mye mykere..
Mårud Skrevet 19. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. september 2007 var ikke den heller men takk
Gjest Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Du har ingen flere "ledetråder" da? Det du har skrevet passer jo med 1 million sanger...
Mårud Skrevet 19. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. september 2007 hadde liksom ikke det..hørte den i går og i dag..æææ ;( ikke kjente jeg igjen stemmen heller.men hørtes litt norsk ut..hehe..
yess!!vi blir 4 i februar:-) Skrevet 19. september 2007 #12 Skrevet 19. september 2007 Eskobar? synger sammen med Heather Nova...sangn heter ihvertfall Someone new
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 19. september 2007 #13 Skrevet 19. september 2007 James Blunt- 1973????????????? Bare ett villt forslag;)
cherry coke Skrevet 19. september 2007 #14 Skrevet 19. september 2007 Youre gonna find someone new, I really hope you do, 'couse I love you!! Er det den? Den er ikke ny da, og har ikke hørt den på radioen de siste årene....Men fin er den=)
Gjest Skrevet 19. september 2007 #17 Skrevet 19. september 2007 sikkert den nye sangen til kjartan salvesen. han har visst en sang som tok damene med storm
cherry coke Skrevet 19. september 2007 #18 Skrevet 19. september 2007 Ingen andre ledetråder? Hvilke kanal? Pop/rock musikk? Gitarriff? Hva som helst?=) Blir jo vanvittig nyskjerrig her!!=)
Mårud Skrevet 19. september 2007 Forfatter #19 Skrevet 19. september 2007 en mann med en rolig stemme..nyyydelig sang ikke rock
Gjest Skrevet 19. september 2007 #20 Skrevet 19. september 2007 hva slags instrumenter er det ellers da? Gitar? Piano? Har han kraftig, mørk, lys, hviskende eller hes stemme f eks? Blir så nysgjerrig
Mårud Skrevet 19. september 2007 Forfatter #21 Skrevet 19. september 2007 gitar..normal rolig stemme..you find someone new..blablablabla,,so saticfied..mer husker jeg ikke
ღDidrikmamsenღ Skrevet 19. september 2007 #23 Skrevet 19. september 2007 Han Wisnu da? Han fra idol? May bee?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå