Gå til innhold

Tasselur prøver igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du her?

lurte på hvordan det gikk med deg? Vi snakket sammen i mars 2006 klubben, under tråden ny spire? som jeg la inn.

men jeg mistet og det tror jeg du gjorde også. lurte på hvordan det gikk med deg... :?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann, juniorkrabaten, så koselig å høre fra deg igjen. : ) Joda, jeg holder fremdeles til inne på Bli Gravid, har ikke fått en spire som sitter ennå. Ble gravid to ganger i sommer, men det varte desverre ikke... Vi prøver fortsatt, men jeg forsøker å roe meg litt ned denne pp. Fallet blir forhåpentligvis ikke så høyt hvis det ikke klaffer med en gang på den måten... Skulle veldig gjerne ha blitt gravid igjen fort, men det gjelder vel oss alle.

Det nærmer seg EL her i gården, om ei ukes tid eller så. Hehe, selv om jeg prøver å roe ned litt så blir det jo selvfølgelig action for å prøve å få en liten spire! ; )

Hvordan går det med deg, da? Fremdeles ivrige prøvere dere også? Håper vi får det til begge to snart, og at marsbarna våre blir stolte storesøsken! *Sukk, drømme, drømme* : )

Skrevet

Hei!

så koselig at jeg fant deg:)

Vi fikk nettopp vite at vi er ca. 7 uker på vei. men, jeg er ikke så forhåpningsfull denne gangen etter hva som skjedde i våres og i sommer, og fordi vi også denne gangen har opplevd en blødning. Har ikke time for tidlig ul før på mandag......... og det er leeeeeenge til!

ååå da krysser jeg fingrene for dere!

Ja disse mars barna våre fortjener å bli stolte storesøsken:) Også får vi håpe alle gode ting er tre for vi mistet også to ganger en på våren og en i juni.

hold meg orientert da:9 også håper jeg vi kan skravle litt bim snart:)

Skrevet

Oi, da er det jammen spennende tider for dere om dagen! Jeg drister meg til et pittelite gratulerer, men skjønner godt at dere velger å roe forhåpningene litt før mandag.. Det er jo sånn det blir når man har opplevd at det har gått galt noen ganger... Krysser fingrene for at det går bra denne gangen, det er jo på tide!

Her er jeg som sagt i "ingenmannsland" mellom TR og EL, ikke så spennende akkurat. Er noen tegn som tyder på at EL nærmer seg, så jeg får vel svi av en test snart. Prøver å roe litt denne pp, men må nok teste en smule likevel. Må liksom følge litt med, da. Men skal prøve å ikke skru meg så mye opp som forrige pp, blir jo så skuffa hvis det ikke går...

Ja, jeg vil gjerne komme inn på bim snart! Men enn så lenge får jeg vel holde meg her, blir nesten litt "juks" å vanke der uten spire i magen. ; ) Men jeg håper at du tar turen innom her for å fortelle hvordan det går, det hadde vært koselig!

Venter spent på positiv oppdatering nå, altså! : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...