Gå til innhold

Heter det "babysafe"?? Sånn slags sovepose...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste ett innlegg her inne om en slags sovepose man kunne binde fast i senga eller noe, sånn at babyen ikke klarer å snu seg på magen, men allikevel er fri til å bevege seg godt.

Vi har en liten en som støtt og stadig våkner fordi han snur seg i søvne og ikke kommer seg rundt igjen... Så jeg lurte på hva den posen egentlig er for no...?

noen som har en sånn eller vet hva det er??

Hvor kan man kjøpe/ se den på internett? Pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en fra BabyDan. Ser ut som en nattkjole som er sydd sammen i bunn (altså en natt"pose"), og så er det hemper på hver side hvor du kan feste et elastisk bånd som kan strammes etter ønske, og som går under madrassen. Gjør at mini blir liggende på ryggen natten igjennom:-)

Problemet hos oss var at tulla reiste seg opp om natta, og ikke la seg ned for å sove igjen. Forandringen kom umiddelbart etter at vi begynte med pose (ca. 8 mnd), og hun sov hele natta gjennom:-) Anbefales!!

Skrevet

Vi har en babysafe ifra babydan.Får kjøpt de på de fleste babyutstyrsbutikker tror jeg.Er som en tynn sovepose ja men med singletarmer (hvis du skjønner hva jeg mener...).Under sengebunnen er det en slags lang strikk med hekter på hver side som du fester på hver side av posen.Genial synes jeg!!!

Skrevet

Hvor mye kostet den?

Vet noen om man får kjøpt det på nettet?

Våkna på magen 3 ganger siden han la seg for ca 1,5 time siden.......

Skrevet

Ingen som vet pris?

Eller ett sted man kan kjøpe det på nettet..?

Finner ikke no jeg...

Skrevet

Har du sett på babydan.no?Mulig du finner noe der...Husker ikke prisen sjø..

Skrevet

Jepp.. fant ikke noe der jeg....:(

Skrevet

Jeg kjøpte på sparkjøp, og har fått nettene tilbake etter nesten et år uten en hel natts søvn... Han sover mye bedre, og er en blid og fornøyd unge hele dagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...