Gjest Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 eg måtte kjenne "inni der" og eg kjente hodet til babyen... supersprø følelse da.. var forsiktig borti og han beveget seg så jeg kjente det inni og utenpå da... så utolig rart å kjenne at han var der liksom herreguuud... d nærmer seg.. lurer på om eg har lenge igjen nå... hoi hoi, spennende dette
velsignet med to Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Næ går det an?? Oi nå ble jeg nysgjerrig her hehe Føler meg såååå klar for å få han ut i armene mine nå
Gjest Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 hadde IKKE trodd eg skulle "møte på han" men kjente noe hardt og så beveget det seg og da skjønte jeg at det jaggu meg var babyen min... utrolig rart at han er sååå nærme men allikevel sååå langt unna ;-P
velsignet med to Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Ja det kan jeg tro! Åh jeg som trodde man måtte så langt opp for å kjenne noe hehe
Gjest Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 hihi.. tror ikke eg ska fortelle om min "Lille oppdagelse" til sambo om eg skal klare å lure han med på flere "koserunder" eller "modningsrunder" som jeg enkli tenker det er ,.. haha.. han skulle bare visst - regelrett lureri eg driver på med med sambo for tiden haha
velsignet med to Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Hehehe ja jeg tenkte det, om han bare hadde visst hvor kort det egentlig er inn til lillegutt, hoho hadde nok ikke blitt mer her da før fødsel tenker jeg
Gjest Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 hahaha... vi er jammen meg noen luringer vi... he he.. men men... sku sett han ligge der og pressa ut en baby så han får pent gjøre som han får beskjed om :D for nå ska babyen min ut
Athina' Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Kan man kjenne hodet på babyen uten å ha stor åpning da? Trodde lissom ikke det var mulig jeg. Men jeg hadde ikke turt å sagt noe til mannen jeg heller for jeg vil da noen gang ha sex igjen hehe
Gjest Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 he he.. en liten oppklaring her ja.. jeg kunne ikke kjenne direkte på hodet til babyen altså kunne bare kjenne hodet fordi det er hardt og man kjenner at det er motstand og at han beveget seg. Så kjente ikke rett på han... D:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå