Askepått Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Nå har vi full ullnekt i huset, og da kom jeg til å tenke på dette superundertøyet. Jeg vet ingenting om det, men har hørt at unger som feks ikke tåler ull bruker dette. Så til alle som bruker dette - hva er det egentlig, hvor kjøper dere det, og er dere fornøyd med det? Så har jeg lurt på å kjøpe en skogstad jakke også. Noen med erfaringer der også kanskje? :-) mas,mas og mas :-)
sveis Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Har bestilt cool max superundertøy til eldste hos Sportmann. 99,- for sett med trøye og longs. Har ikke fått det ennå, så vet ikke om det er bra, men billig er det hvertfall. Har også et sett til henne som vi kjøpte på salg i en sportsbutikk, og det elsker hun. Husker ikke hva merket heter i farta.
sveis Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Har superundertøy selv jeg, og syns det er deilig når vi er ute om vinteren.
Monajenten Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Vet ihvertfall at på Cubus selger de ullundertøy som har to lag, hvor det innerste laget er 100% bomull. Det er utrolig deilig og vi er veldig fornøyde.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Devold active er veldig bra (blanding av ull og super) Ellers er Skogstad veldig OK -selges fin jakke str 4 år på qxl nå... (hrmmm..; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå