Gå til innhold

LUS!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite idag at det er lus på skolen. Vedkommende har ett søsken i barnehagen, barnet er sjekket og de har ikke funnet noe der. Jeg mente at vi kunne sette opp lapp til foreldrene slik at de kunne være obs på lus og kanskje sjekke barna... Styreren ville ikke det, før det eventuellt dukket opp på et barn i barnehagen..... Er ikke helt enig der akkurat....

Send en kusine avgårde for å kjøpe lusekam, og fikk senere mld om det skulle være ELETRISK lusekam, eller vanlig... Hm, det skjer ting på lusekamp fronten også!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville hatt beskjed umiddelbart, så jeg kunne vært obs på det..

Elektrisk?? hmmm.. dyrt eller?

Skrevet

Trenger ikkje å skje at fleire får lus da. Har vert lus i bhg til ungane mine au men ingen av dei har fått det. Men selfølgelig så hadde jo eg satt pris på at eg fikk info om at det kunne forekomme lus slik at eg hadde vert litt føre var og sjekka mine ungar ofte!!

Eg trudde lusekam var lusekam eg da!!?? hehe fikk ikkje tilbud om ein elektrisk ein når eg kjøpte min!!

Skrevet

Tror hun sa ca 300 kr, du "hørte" visst der var lus... Den er vel som en eletrisk fluesmekke, den "griller" fluene!!

Skrevet

Nei, men om en sjekker hodene vil en jo oppdage om der er noe. Ellers kan det jo ta lang tid før en oppdager noe... Har ikke vært borti store epedemier i min 12 årige karriere i barnehage....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...