Gå til innhold

Din baby eller?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er lissom bare inne på DIB, jeg. Hører noen snakker om nybaktmamma, osv.

 

Hvilket forum synes dere er best da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt NybaktMamma! Er ikke i nærheten av så mye krangling, mye mer saklig diskusjon, allsidige forum og mye hyggeligere stemning :-) Er veldig sjelden her inne lenger, mest pga "barselklubben" vår..!

Skrevet

Begynte min babyforumkarriere på babyverden.no. Gikk etterhvert gradvis over hit. Liker meg bedre her fordi det ikke er sånn dill og dall og bilder og blinkende duppedingser og glitter og stas i innleggene. Syns alt det der tar altfor mye plass.

Og så merker jeg at det er lettere å få svar her inne, uansett om man har et kjent eller ukjent nick. Er ikke interessert i å være "kjent" her, og skifter derfor nick i ny og ne. På babyverden må man nesten skrive en "hei, jeg er ny her"-tråd og presentere seg for å bli tatt inn i varmen. Og man bli uinteressant hvis man ikke har sånn dilldall som kommer opp, og man får få svar.

 

Er ikke interessert i verken å krangle eller kose. Derfor holder jeg meg borte fra "koseforuma" som f.eks. babyverden, og overser kranglinga her inne.

 

Det er min mening da. Funker kjempefint! :-)

Skrevet

Nybaktmamma skal jeg ikke uttale meg om. Har aldri vært der, kommer ikke til å prøve det ut heller. Er ikke så veldig nybakt mamma lenger...

Skrevet

Foreldreportalen er best, dib er klart festligst og nybaktmamma er litt midt i mellom de to. Så har man vitytes og mammanettet og no'n til, men de er stort sett ganske bittesmå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...