Gå til innhold

Beundrer alenemødre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært alene hjemme i snart 2 uker i strekk må jeg si at jeg bøyer meg i støvet for de som er alene med barnet sitt hele tiden...

Alt må planlegges på en helt annen måte og det er ingen avlastning på kvelden. Blir du sliten eller syk så må du likevel gjøre alt selv, morgen som kveld. Ingen mulighet for å ha en dårlig dag eller lempe ansvaret på noen andre uten at det må planlegges..

All ære til de som må takle denne oppgaven alene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror faktisk det er verre å bli alene, enn å være alene. Jeg har vært alene siden jeg var 3 mnd på vei, og det har gått helt fint! Er jeg sliten og lei er det bare å gå og legge seg. Og når lille gull våkner om morgenen dagen etter og smiler når jeg stikker hodet ned i sengen og tar henne opp, da er jeg også glad igjen. Alt blir glemt når hun hviner av glede og armer og bein går i 100!! :)

Har ingen som maser om noen ting! Bare meg og lille gull. Vi koser oss vi :)

Skrevet

Hei Matja! Så hyggelig at du fant veien hit. Du er jo også førstegangs over 30 så du passer jo fint inn :-)

Jeg må bare si meg helt enig med Seier og Glede, og spesielt etter at jeg ble kjent med deg. Du har gått igjenom det samme som meg med baby som ikke vil amme og så kolikk, og jeg hadde bukket under om jeg ikke hadde hatt mannen min å gråte til. De gangene han har vært bortreist har jeg også følt meg helt overveldet og lurt på hvordan alenemødre får det til. Så kommer du og har samme greia, samme styret og er helt alene. Ikke klager du heller, du er mer positiv faktisk!

All ære til deg og andre alenemødre! Dere får det til :-)

Skrevet

er enig med Seier og Glede! All ære til alenemammaer...må være utrolig tøft å være helt alene om ansvaret.

Men er også enig med deg Matja, at det er værre å bli alene enn å ha vært alene hele veien. Da vet man liksom ikke helt hva man går "glipp" av :-)

Vil også si all ære til tvillingmammaer....bøyde meg i støvet for et par vennepar som har fått tvillinger etter at jeg fikk Camilla hehe, og hun er jo som regel snill som dagen er lang :-)

Og velkommen hit forresten :-) Koselig med nye "fjes" :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...