Rusketuska Skrevet 19. september 2007 #52 Skrevet 19. september 2007 Ingenting! Giftet meg i bunad ( for meg, veldig spesiell bunad da! Siden denne bunaden ble sydd av min mormor. Hun brukte den selv første gang i min dåp, i 1972. Desverre døde hun året etter, og mamma arvet denne bunaden. Da jeg giftet meg, fikk jeg bunaden, og har kun brukt den en gang, og det var da i bryllupet )
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 19. september 2007 #53 Skrevet 19. september 2007 9000,om jeg ikke husker feil. Spør hufsemor,vi hadde visst samme kjole og vi giftet oss med et par mnds mellomrom:)
Marolla Skrevet 19. september 2007 #54 Skrevet 19. september 2007 2-300 kroner. Giftet meg i en mammakjole fra H&M
Tokatter_USA Skrevet 20. september 2007 #55 Skrevet 20. september 2007 US$ 50. (Ca. kr. 350) Nydelig, helt ny kjole også. Jeg hadde griseflaks, stakk bare innom for moro skyld, hadde ikke tenkt å ha noe flott, men det var rett før et stort salg, og akkurat denne kjolen hadde ikke prislapp. Så butikkdamen sa "$50", og da kunne jeg jo ikke annet enn å slå til! Det kostet mer å rense den etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå