grand danois Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 jeg synst den episoden der var sterk:) denne gangen måtte jeg gråte litt:`( jeg gler meg sann til d er min tur!!!
tudeluuu Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 jeg gråt og gråt gjennom hele jeg!! er det mulig!! Gråt ikke engang da jeg fødte sist, men mulig jeg greier å kjenne litt mer på følelsene denne gangen!! utrolig bra episode!! Men måtte le litt på slutten. Antagelig har de fått mange henvendelser etter forrige episode, for nå har de opprettet en telefon for de som føler for å prate med noen, og stille spm til noen som kan dette faget. Veldig bra tiltak =)
Livje Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Hei! Første gang jeg så programmet i dag.....Og er helt enig! Det er en enorm opplevelse.... Men jeg fikk også en stor medfølse for mennene der og jeg da. Syns de gjør en super jobb med å støtte. Sikkert ikke enklet for de elr:_)
Labambie Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Huff,denne episoden kjente jeg nesten smerten på kroppen.. Folk skjelver etterpå.. Tviler på om jeg tør se neste gang,der er det noe som skjer som ikke er fult like bra...
Lillegull2008&2010 Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 åhh ja, idag var en sterk episode. alle med angst samlet på en episode. og all honnør til mennene som er ved siden. jeg har aldri taklet å være mann å "bare" stått å sett på!! fy søren, for en oppgave å være støtte............... åhh, jeg gleder meg sånn til det blir jeg som ligger der. men jeg håper jeg ikke blir redd slik som de idag.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 lurer også på om jeg skal "glemme" neste episode.. det så ikke noe bra ut. Men jeg har en ide- det blir garantert diskusjon om den episoden her inne etterpå, og da ser vi om vi tørr å se den, så ser vi den på nettet etterpå.
M*A*S*H* Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Jeg tenkte også oj oj når hele det grønne teamet kom løpende på "neste episode", men de ville vel aldri sendt en fødsel hvis det gikk galt? Sant? Det var sikkert noe alvorlig problem men så har de løst det og reddet barnet. Jeg håper hvertfall det. Det er jo en trøst at det faktisk kommer noen løpende også - at man får hjelp når noe blir komplisert. Jeg må bare se neste gang - klarer jo ikke la vær heller:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå