Gjest Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 "need i say more???" - blir så rørt jeg...
håper på fulltreff Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Tørker tårene her også...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Snufs.. ja... Babyene er så søøøøøøøøte!! Åh, jeg gleder meg sånn nå!!!
Gjest Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 eg ååååå.... guuu har så lyst å gå han ut nå... har mens termin i morra og ul om en uke... og kjenner masse "nye" ting i kroppen nå... ååå vil se han snart...
kokkelimonke Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Het enig. Har sett alle episodene fram til nå, har selv tremin neste tirsdag, og har jeg ikke født til da er jeg skråsikker på at jeg IKKE skal se neste episode, den så snarlig skremmende ut spør du meg!
Ane med lillegutt Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Huff, jeg er bare 10 uker på veg men her triller tårene, eller siler er kanskje mer treffende beskrivelse. Hjelper vel ikke å være hjemme alene Tror kanskje det er noen hormoner i sving her i huset... Enig i at neste episode så litt skummel ut... Men har sett alle episodene hittill og det er egentlig lite som har skremt meg til nå (Tøff jeg... Kommer sikkert å angre mine ord på et senere tidspunkt)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 ja tårene de renner enda her... skjønner ikke hva som går av meg! Neste episode er dagen før terminen min, så hvis jeg ikke har født til da så får jeg se om jeg klarer å se på den episoden. Det så litt dramatisk ut da.. Men syns ikke noe så langt har vært ille, men kanskje ikke så lurt å skremme seg selv opp... *snufs snufs*
Gjest Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 kor ska du føde L-O-V-E-venter-prins:)FØDEKLAR??
prinsessemor123 Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Så godt å høre det er flere.... snufs...
velsignet med to Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Oi så jeg var ikke alene om å tørke tårene hehe Ble nesten litt flau når jeg satt å tørka tårer og snufsa når samboeren min kom i stua hehe
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 Tårer er nå en ting, men jeg satt faktisk og HULKET meg gjennom denne episoden! Kanskje like greit at mannen er på trening..., jeg er visst litt i overkant sentimental for tida. Så glad for at det gikk bra for de jentene som fødte, de greide det til tross for angsten. Så fint å se!
Gjest Skrevet 19. september 2007 #12 Skrevet 19. september 2007 ja vettu ka, d tenkte eg også.. selv om det sikkert gjør h****** vondt å føde så så man jo på dem at angsten deres var mye smerte også og i tillegg så er det liksom "over" så raskt når babyen først har sagt plopp.... blir faktisk ikke så skremt jeg, mer giret på at "søren, eg også skal klare det der"
petite fleur Skrevet 19. september 2007 #14 Skrevet 19. september 2007 Jeg også! Reagerte mye sterkere på denne episoden en de andre, og ble også veldig mye reddere enn jeg har vært før.....Tror ikke det er bra for meg å se på dette programmet, men klarer ikke å la være!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå