mamman til 2 godjenter:) Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 jeg tok en hcg blodprøve som var på 1 for 2 dager, men jeg har flere symptomer..er det noen som veit hvorfor?skulle ønske det satt en spire der nå omikke så lenge...:)men når hcg er så lavt er det noe sjangs på å være gravid allikevell? kan den stige mye? noen som veit?
<3 qleopatrice <3 Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Etter som jeg har forstått så produserer kroppen hcg når du er gravid!!! Gratulerer Ville tatt en ny test om et par dager... da skal det ha steget dobbelt så mye...
LilleFrøkenL Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 jeg tok blodprøve igår og den slo positivt ud,skal ta en ny på fredag for å se om den har steget! den skal stige for hver dag tror jeg!
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 jo, kroppen gjør jo det, men hcg skal ligge mellom 1-5 når man IKKE er gravid..men,men..jeg får ta en ny blodprøvetest til fredagen...jeg aner jo ikke når jeg hadde el da jeg hadde en sa for 4,5 uker siden og tr har ikke fått..jeg håper, jeg håper..men det er vel bare innbillninger..hehe..takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå