Marolla Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Ikke mye, mare litt fersk blod. noen andre som har opplevd?
Gjest Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Ser du sår? Kan være urinveisinfeksjon. Har han/hun feber?
Marolla Skrevet 19. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2007 Ingen feber. Går på antibiotika pga lungebetennelse
Gjest Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Hmmm, nei da vet jeg ikke. Uten at det kan være et sår da.
Marolla Skrevet 19. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2007 Jeg kan ikke se noe sår. Noen andre som har opplevd? Takk for svar newmom
Gjest Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Her har vi hatt litt blod i bleien ved flere anledninger. En av gangene var det flere dager på rad, og vi var på legevakten. Da fant legen en liiiiiiten rift ved endetarmsåpningen som antagelig var kilden. Med andre ord ikke så lett å se. Kan også komme fra små rifter i selve tarmen. Hvis babyen ellers er frisk og i fin form er det antagelig ikke noe å bekymre seg for. (Selv om jeg blir like skvetten hver gang jeg oppdager litt blod, før jeg får summet meg.... :-))
Marolla Skrevet 19. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. september 2007 Jeg er bare litt sårbar siden vi nettopp kom hjem fra sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå