spent08 Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg trenger sårt råd mot uren hud...sliter skikkelig med små kviser og sorte prikker......er det noen som kan gi meg et godt råd??;(
Pockahontas Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Hei hei! Jeg jobber i hudpleiesalong og anbefaler deg virkelig å unne deg en hudpleietime hos en hudpleier. Koster 550,- der jeg jobber for en time. Det fins et hav av produkter, men for å få det som passer DEG, er det best å ha hatt en time. MD Formulations har mye bra for "sorte prikker" og kviser. Dermalogica har mange gode produkter for en ung hud. Men IKKE klem ut på egen hånd! Hehe. Du gjør det bare værre. Det skal gjøres etter damp og rens og på riktig måte. Håper du finner ut av det :-)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 rensekrem er alt jeg trenger. det tar bort alt av nupper og kviser på ca en ukes tid. men kjøp et godt merke! viktig!
tudeluuu Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jeg kan anbefale rensekremen og fuktighetskremen til Mary Kay! Rensekremen har noen korn i, så samtidig som man får renset blir huden forsiktig slipt hver dag! Det er superdeilig, og funker kjempebra mot sorte prikker og kviser =) se www.marykaynorway.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå