M@mm@ til mine barn Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg var på jobb, da jeg fikk telefon fra legevakten om at min lilesøster på 21 var blitt påkjøpt. De ba meg om å komme bort. Hun skulle nå inn til røntgen. Jeg fikk noen til å overta jobben min og ringte sambo og ba ham hente ungene i barnehagen da jag ikke visste hvordan det gikk med henne eller hvor skadet hun var. Nei ! Det er din uke, så du får hente dem ! Min søster har bare meg her i byen og jeg føler meg ansvarlig for henne og ga sambo en lekse om hva jeg syntes om ham. En megaegoist. Eller ?
M@mm@ til mine barn Skrevet 19. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. september 2007 Er det bare meg som syntes at han var megaegoistisk i dag ? Skulle det være !
Eve Dallas Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Alvorlig????!!!! Hvor i all verden fant du denne unnskyldningen av en mann?! Herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mille** Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 En megaegoist, uten tvil!! Hvordan gikk det med din søster da?
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 EN ting er og si at det kanskje passa dårlig (om han MÅTTE på et eller annet SUPERVIKTIG), men og si at det er DIN uke??? Håper du svarte at du skulle be ho bli påkjørt i din uke neste gang.. Møkkamann!
silhah og emilie Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 kødder du???? da tror jeg at jeg hadde klikka i vinkel
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 er det mulig da??? for den egoist. Gikk det bra med søster?
M@mm@ til mine barn Skrevet 19. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2007 Ja, han hadde måttet ta fri på ettermiddagsskiftet sitt og mente at dette ikke var god nok grunn til å ta fri. Min søster kom heldigvid fra det uten skader, bare veldig godt forslått. Vi syntes heller begge to synd på han som kjørte på henne. Han var nemlig funksjonshemmet selv og kjørte bil med rullestol i bak og kunne ikke en gang komme seg ut av bilen for å hjelpe henne. Og han ble fratatt lappen midlertidig og har jo da ikke så mange muligheter til å komme seg ut stakkar.
BettyBoob Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 herregud, hva for slags kar er det du har???!! enda godt at søsteren din kom vel ut av det, men det kunne du da ikke vite og det spiller jo liten rolle uansett! hjelpes....
M@mm@ til mine barn Skrevet 19. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. september 2007 Ja vi henter dem anner hver uke da han jobber til kvart på seks ene uken og halv tre andre uken. Barnehagen stenger jo kl fem. Men likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå