Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Noen som har tips til en ikke såååå usunn sjokolade? Vet at f.eks Mocca ikke er så veldi usunn, men syns ikkje den er så kjempegod? Litt utenom tema dette da, men må jo spør;)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Med mest mulig kakao.. Men er ikke så godt med mørk sjokolade som lys da.. Ellers så finnes det jo sånne muzlibarer med sjokoladetrekk over.
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Er en som heter BelVita eller noe sånt, og den er sinnsykt god.. det er en sånn müslibar med sjokolade under..
vannkvinne82 *060208* Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 helsekostbutikker har sjokolader uten sukker.. ganske gode mange av dem! f.eks. "green and black's" - de har forskjellige varianter... ellers er de jo sunnere jo mørkere de er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå