Gå til innhold

TIPS??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til en ikke såååå usunn sjokolade?

Vet at f.eks Mocca ikke er så veldi usunn, men syns ikkje den er så kjempegod? Litt utenom tema dette da, men må jo spør;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mest mulig kakao.. Men er ikke så godt med mørk sjokolade som lys da..

Ellers så finnes det jo sånne muzlibarer med sjokoladetrekk over. :)

Skrevet

Er en som heter BelVita eller noe sånt, og den er sinnsykt god.. det er en sånn müslibar med sjokolade under..

Skrevet

helsekostbutikker har sjokolader uten sukker.. ganske gode mange av dem! f.eks. "green and black's" - de har forskjellige varianter... ellers er de jo sunnere jo mørkere de er... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...