Tomine is my star Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jenta mi er 12mnd å kjempe opptatt av klær og sko nå allerede.... Kan sitte i hele evigheten i en klesdunge å bla gjennom klærne, og sko er jo bare skikkelig digg.. Og i så tidli alder... Hvordan skal dette ende?? *smiler*
fleXibel Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Snuppa her å.. Hun er helt vill hvis hun kommer til en klesdyng og kan rote i det.. SKo er det aller beste.. Nå er hun veeldig fokusert på sokker og tar gjerne på seg 2-3 par utenpå hverandre...tar de av- og så er det på igjen..
silhah og emilie Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 haha hun her også..skjønner ikke hvor hun har det ifra:P hun er bare 10 mnd da:p
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Sånn er min også - min GUTT vel å merke :-D Kommer tassende med min hårbøyle på hodet,smykker, armbånd og helst de mest glitrende og fjonge. Sko er et kapittel for seg selv. Bør jeg være bekymret? Hihihi... :-D :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå