Liinda meg+han vil bli 3 Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Gleder meg over at jeg har den samboeren jeg har:) også gleder jeg meg over at det finnes mentos med lakris smak;D hehe!!
Hera83 Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jeg gleder meg over at jeg har en fantastisk samboer og familie. Jeg gleder meg over tantebarna som er helt utrolig søte. Jeg gleder meg over taco, cola, tyrkisk pepper og sjokolade.
Allean, Fia og lillebror Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Jeg gleder meg over all den sjokoladen jeg fant på handletur i dag.. Skal gjemme den i skapet til tanta kommer;) Og så gleder jeg meg over at det bare er 3 mnd igjen til jul. Og så gleder jeg meg over familien min.
Liinda meg+han vil bli 3 Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 åååh, henger meg på jule gleden allean 1gull i aug06 + 1pp!!
Hera83 Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Ja, jeg også! Gleder meg noe utrolig til jul!!
Lilleblome Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Jeg gleder meg over at jeg har en fantastisk samboer, og at vi faktisk er så glade i hverandre at vi har bestemt oss for å knytte oss sammen for livet ved å lage et nydelig lite barn! :-) I tillegg gleder jeg meg over god familie, gode venner og god mat, deriblant lakris, sjokolade, båtpoteter og fårikål!! Hehehe
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 jeg gleder meg over gode venner, en hærlig ektemann. nydelige tantebarn.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Gleder meg hver dag over den lille skatten min på 2 år!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 gleder meg hver dag over vesla på 2.5 år
Cleo-79 Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Jeg gleder meg over det aller vakreste i denne verden. Nemlig min herlige datter på 2 år. Jeg gleder meg over samboeren min. Selvfølgelig taco og lakris mentos. Dessuten begynte jeg å glede meg til jul i august. Hehe. Dessuten gleder jeg meg over at jeg skal få nytt el-anlegg i huset mitt sånn at jeg kan vaske klær og lage mat samtidig.Jippi!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 jeg gleder meg over at vi har råd til å reise på de diggeste feriene med jevne mellomrom.mannen min og meg:-) også gleder jeg meg over at jeg kan spille håndball siden jeg ikke er gravid:-)
Juicy med spirer! Skrevet 19. september 2007 #12 Skrevet 19. september 2007 Akuratt nå gleder jeg meg over popcorn og smågodt... TR er på besøk, så da er det koz! Ellers gleder jeg meg ufattelig over samboeren min, det kjæreste jeg har! Familien min er også helt skjønne! Jula får vente til neste lønning
akicha Skrevet 22. september 2007 #13 Skrevet 22. september 2007 Dette var et hyggelig innlegg! Det må jeg svare på og samtidig sørge for å dytte det opp :-) Jeg gleder meg over samboeren min som kommer hjem om få dager, over pusen min som vekker meg om morgenen og er så kosete og så gleder jeg meg over (til) Greys anatomy!
Blacktower Skrevet 22. september 2007 #14 Skrevet 22. september 2007 Jeg gleder meg også til jul. Pynte til jul med forhåpentligvis en liten baby i magen hadde ikke vært dumt gitt. Ellers så gleder jeg meg over disse sidene, mye interessant å lese.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå