Nyttårsgull i den store magen Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg har en gammel saueskinnspose som både jeg og mamma hadde da vi var små.. Noen som vet hvordan man frisker den opp igjen? Holder det med rens? Er der andre "regler" for slike gamle ting som har ligget på loftet i snart 30 år? Er den for gammel? allergi fremkallende tro? Kjøpe ny heller? Har ingen erfaring med dette, og trenger så masse råd som mulig!!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jeg skal bruke den jeg hadde da jeg var liten... Så den er 24 år gammel. Den kan vaskes i maskin. Se etter anvisninger på posen. Eller ta den med til et renseri for å spørre de om råd.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 har også en slik men jeg tar den på rens så er jeg helt sikker på at den er kvitt 20 år med loft;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå