Kjel-Tring Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Om dere som jobber i barnehage vil dele deres formingsideer med meg vil jeg bli veldig glad;) Dere som har barn i barnehage har kanskje også noen formingsting,bilder deres barn har laget etc...fortell!!!!trenger litt påfyll av ideer kjenner jeg!
Mrs. Bouquet Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 LItt nede på siden er det noen ideer http://www.barnehageforum.no/ny_aktiviteter.asp
silhah og emilie Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 skal vi se:) det er jo høst da:) da jeg jobba i bhg fant jeg ut at vi skulle lage høsttre:) tok 1 stk stoooort papir stykke (slik på rull feks hvis dere har det) så fikk alle barna velge en høstfarge (snakka litt om høstfarger på forhånd) de fikk da dyppe handa i denne fargen og sette handa på papiret slik at handavtrykket ble et blad på treet:) vi satte navn å dato på hvert (blad), når høsten var åver og vi begynte med nye aktiviteter klippet vi av bladene og barna fikk de med seg hjem:) ellers er det gøy å lage hatter eller masker e.l blås opp en ballong klipp opp masse strimler av avspapir lag sånn tapetlim lim masse avispapirstrimler lag på lag på ballongen la det tørke i 1 døgn stikk en nål inn så ballongen blir tom for luft skjær ballongen i 2 med en skarp kniv hatt: skjær slik at formen passer til hode dekorer hatten etter fantasien..vi brukte tema: gjenbruk:) brukte tomme melkekartonger, tegninger som barna ikke ville ha mere osv er jo så mye gøy man kan gjøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå