Millapril Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Erica har begynt å lage "brrrshhh" og "aaammms" lyder når hun spiser grøt. Dette fører jo til at mamma og pappa blir sprutet ned med grøt. Vi ler oss jo skakk her vi sitter og mater. Kanskje det skulle vært en slags grøtsmekke for voksne som mater også. Finner stadig vekk stivnet grøt på klær og kinn. Men så søtt det er når vi ser at hun tydeligvis elsker grøten!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Hehe så søtt :-) Synes jeg ser henne. Jeg tror den regnfrakken vi fikk i Liberopakken er beregnet til voksne ;-) Mia har forresten også begynt med nye lyder. Tante sa bvvvvvv her om dagen og til vår alles fryd sa Mia det tilbake. Nå sier hun ikke annet enn bvvvv så spyttet spruter hehe.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 hehe artig, synes jeg ser dere dukke unna grøtklasene hehe Camilla synes det er forferdelig morsomt å lage brrrrr lyder med tunga under middagen....litt kjipt når det er snakk om tomatsaus hehe....ser ikke ut etterpå!! De er jo så herlige!!!
Gjest Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 he he.. Vi har ikke de mest avanserte lydene fra Matteo. Stort sett er det blåsing av bobler (grøt) som er artig! Mamma har tatt affære og kjøpt seg et forkle mer ermer (maleforkle) på Panduro hobby. DA slipper jeg å skifte hver gang! Gubben ler seg skakk hver gang jeg skal gi gutten mat, ser ut som jeg har spist like grisete som sønnen min.. Man akk ja, så søtt når de liker maten og trives..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå