Noddy78, en av hver! Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Idag ser alt mye lysere ut. Var til estimering av bekken og baby idag grunnet at h*n snudde seg til seteleie natt til i går...håper på en snuoperasjon til!! Babyen veier ca 3500g, bekkenet får jeg først svar på imorgen. Det som beroliget meg mest var at jeg fremdeles bestemmer over min egen fødsel. Hadde en kjempefin prat med fødselslegen og nå er jeg veldig rolig og har fått troen på meg selv igjen. Var redd det automatisk ble gitt epidural, men det gjør det ikke, jeg kan fremdeles velge akupunktur som smertelindring, men vil når som helst kunne be om epi hvis jeg ønsker det. Så blir det bare å se om bekkenet er stort nok. Har prøvd å snu ved hjelp av yogastilling, knestående i sofaen med hodet og brystet ned, skal fortsette med det utover kvelden. Imorgen skal jeg til akupunktøren min og få et sett til å stikke på lilletærne som også skal hjelpe til å snu... Spennende uansett! Bare 12 dager til termin nå, så snart får vi hilse på lille gullet vårt! Bare en gladmelding etter sutreinnlegget mitt i går! Nå skal vi på svangerskapskurs!! :-)
*dragonfly* Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Hei. Jeg hadde min i seteleie frem til tre dager før termin. Da snudde ungen seg. Merkelige greier. Men det er da forsatt håp for at din kan snu seg ennå. Jeg er på overtid nå og ungen ligger fortsatt med hodet ned. Litt, rart, for jeg var virkelig innstilt på å føde vaginalt og i seteleie. Det går nok supert skal du se!!!
attpåklatt!! Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Sååå kjekt å høre!! Godt når en treffer på folk som forstår og er gode medmennesker i tillegg til proffe!! Lykke til med snuing... Kos deg på kurs!! Klem!!
Noddy78, en av hver! Skrevet 20. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2007 takk for svar jenter! Godt å høre at de kan snu seg så sent! Nå skal jeg stå på 'hodet' i sofaen, for nå våknet gullet, håper h*n skjønner tegninga! hihi
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Hvordan visste du at h*n snudde seg i seteleie? Synes det kjennes ut som om min snur seg flere ganger for dagen. Veldig aktiv...
Noddy78, en av hver! Skrevet 20. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2007 H*n lå meg hodet ned dagen før, har kjent hodet ganske lenge på venstre side, helt nederst i magen(jordmor har lært meg hvordan det kjennes). Magen var begynt å synke, så trodde h*n var på vei ned i bekkenet egentlig. På kvelden fikk jeg en voldsom sprengefølelse i magen(har hatt dette hver gang h*n har snudd seg, så kjente det igjen). Hadde den følelsen store deler av natten og dagen etter var magen høy igjen og ikke noe hode ned lenger.... Er visst ikke så vanlig å kunne kjenne det selv :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå