Cat.68 Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jeg har en. leier du bare vinter kåpe blir du en riktig vinterprinsesse. www.swedishflower.piczo.com ,under mitt bryllup og fotografbilder mitt bryllup.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 spørs jo helt hva du selv liker.. om du vil ha en tradisjonell,spesiell eller hypermoderne kjole.. mange som har vinterbryllup bruker en kjole som ser litt ringenes herre aktig ut. noen bruker eb helt standard original kjole.. www.agape.com www.benjaminroberts.com www.demetrios.com www.maggiesottero.com www.lilly.com www.st.patric.com www.sinceritybridal.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå