fomle 83 Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 har mye utflod denne tide ( ca ei uke) no som jeg ikke bruker å ha. skulle hatt mensen for ti dager, tatt to tester og de er negative. ikke andre tegn på graviditet enn lett menssmerter i magen ( kan være innbilling) og fått skikkelig pizzatryne..
nr2-imagen:) Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 dra til legen! Da får du helt sikker svar om du er gravid eller hva som er grunnen til at mensen ikke har kommet.. pp?
fomle 83 Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 har egentlig ikke prøvd å bli gravid. har ikke funne ut når jeg har eggløsing og sånt og hadd sex da. men sluttet med ppillen for ca fire mnd. side. og hatt mensen regelmessig siden det.
nr2-imagen:) Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Jeg villa levert en urinprøve hos legen og fått vite om du er gravid.. Tror ikke du trenger legetime for å gjøre det
fomle 83 Skrevet 19. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2007 takk skal du ha:) skal dra til legekontoret i morgen men en urinprøve:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå