♥Prinzessin♥ Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 - Når det er hans tur til å stå opp med babyen, blir han kjempesur hvis han våkner tidlig, og jeg må ligge våken i sengen til klokken nærmer seg elleve for å passe på babyen, for han gidder ikke å stå opp før det. Og når han da tar meg seg ungen og er hissig fordi det er så synd på ham som må stå opp, lar han meg ligge i max en time, før han legger ungen inn til meg igjen og ber meg stå opp. - Når det er min tur til å stå opp, klikker han på meg hvis babyen lager en lyd kl. halv ni, og ber meg komme meg opp med ungen og la han sove. Han står opp tidligst ett, og blir forbanna om jeg vekker han før. - Jeg lager middag, vasker opp, rydder, vasker, steller babyen, mater babyen, legger babyen osv osv osv. - Han spiller på pcen, ser på tv og sukker og blir sur hvis han må gjøre noe, det er så stress for han - Hvis babyen kommer bort til ham og vil kose, blir han skikkelig sint hvis den river han litt i håret. Hvis den vil kose, for den beskjed om å komme seg vekk for han orker ikke ha noen helt oppi seg - Det er en selvfølge at kveldene absolutt ikke er noe hjemmetid/kosetid for ham. Han gjør det som passer han, og jeg må være hjemme hele tiden, for jeg må jo passe ungen. Ønsker jeg å gjøre noe annet en kveld, er jeg redd for å spørre han, fordi han blir sur og gretten "for da må han være hjemme." - Følelser er tabu å snakke om. Han sier han har følelser for meg ellers hadde han ikke giddet å være sammen med meg. Men han har ikke sagt at han elsker meg siden før ungen ble født i februar. Ikke etter fødselen engang. - Han er omtrent sur eller irritert hele tiden, og jeg føler jeg må veie ordene før jeg sier dem, for jeg kan risikere at han blir forbanna om jeg sitter et galt ord, og da bare går han. (evt. sparker eller slår i en dør og lager hull i den, holder meg hardt fast og dytter meg vekk, og hyler til meg, kaller meg for de styggeste glosene jeg ikke tør å nevne engang, og så går han.) Jeg er så sliten, så lei. Jeg skulle ønske jeg hatet ham istedenfor å elske ham. Da hadde han vært ute av døren for lengst. Dette kommer til å knekke meg. (lagt ut for anonym HI)
Carnivale Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 For et liv. Hadde ikke orket å være sammen med en fyr som tok så lite ansvar og viste så lite kjærlighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå