MammantilKaja Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Trenger i disse kalde høstdager noen bra filmtips... Komedie: Action Thriller:
MammantilKaja Skrevet 19. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. september 2007 Ingen som liker film...... Skuff..
~~DoraDora~~ Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Blood Diamonds med Leonardo Dicaprio (Ganske ny film) ...både jeg og mannen min syntes den var knall god Den inneholdt både action, komedie og drama
fleXibel Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Trenger i disse kalde høstdager noen bra filmtips... Komedie: Fun with Dick & Jane Me myself & Irene Van the man The pacifyer Dodgeball Action Gone in 60 sec Fast and the furious 1, 2 og 3 Thriller: Danny the dog
*Rutletutt* Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Komedie - Hvordan bli dumpet på 10 dager Action - The Departed Thriller - hmmm...kommer faktisk ikke på noen...
*Rutletutt* Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Åh, jo - Match Point er kjempebra!
It's all about me Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Føyer på en kategori til jeg, siden verdens beste film hører under den. Drama: Brokeback Mountain
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Den beste filmen jeg har sett er "den grønne mil", men det er vel drama...
Diva Muffin Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Debbie does Dallas og Deepthroat. Høhø.. neida. Jeg liker snakkefilmer, helst kaklende, spanske Pedro Almodovar-filmer. Og eye candy filmer som Memories of a Geisha. Eller filmer med et viktig tema som A Clockwork Orange, som også kommer under kategorien eye candy (hvem vil ikke ha sånne møbler;) Willow synes jeg er så søt.. de små ungene! *trippelsukk* og Val Kilmer med langt, svart hår *dån* Jeg har planer om å kjøpe filmen Tommy i høst. Og få Emil på dvd. Ungen min skal vokse opp med Astrid Lindgren sine bøker og filmer! Jeg blir grinete hvis hun ikke blir like sjarmert som meg Jeg er ikke så opptatt av sjangere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå