Gå til innhold

Positiv EL test???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

I følge babyverden skal jeg ha EL på søndag og i følge mine tidligere sykluser skal jeg ha på fredag. Men jeg fikk positiv test i dag. Hva betyr det? Kan CB digital vise feil? Blir litt forvirret nå. Må kanskje nevne at jeg har vært hos akupunktur 2 ganger den siste uka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den viser vel ikke feil når den er positiv.. Jeg villa hoppet i sengen idag!! ::)

Skrevet

Hadde sex i går, men må vel hoppe litt i høyet i dag og da:-)

Synes bare det var litt merkelig at EL kom SÅ mange dager før tiden.

Skrevet

Akupunktur kan framskynde EL dersom hun prøver på dette. Ellers kan en EL test være positiv flere dager i forveien, så det er fortsatt mulig at du har EL på fredag

Skrevet

På bruksanvisningen til de el-testene jeg har brukt står det at testene først vil bli svakt positive noen dager før EL, selve eggløsningen kommer på den dagen som testen er sterkest, som regel 2-3 dager etter den første positive testen.. Isåfall stemmer det vel bra med din egen beregning om EL på fredag!

Men mulig det er forskjell på el-teser, slik at noen trenger større del av hormoner for å reagere eller noe??

Skrevet

Var en digital test, så jeg slipper å tyde testene. Har som regel positiv test ettermiddag og morgenen etter, så blir den negativ..

Skrevet

Det kan variere når den bli rpositiv. For flere år siden ble den alltid positiv 3 dager før EL, så kuttet det ned til 2 dager før EL, så en dag før EL. Da jeg begynnte med akupunktur, og hun prøvde å få EL tidligere i syklusen, ble den først positiv samme dag som EL

Skrevet

Okei. Takk for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...