løveprinsen <3 Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Hei. I følge babyverden skal jeg ha EL på søndag og i følge mine tidligere sykluser skal jeg ha på fredag. Men jeg fikk positiv test i dag. Hva betyr det? Kan CB digital vise feil? Blir litt forvirret nå. Må kanskje nevne at jeg har vært hos akupunktur 2 ganger den siste uka.
nr2-imagen:) Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Den viser vel ikke feil når den er positiv.. Jeg villa hoppet i sengen idag!! :
løveprinsen <3 Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 Hadde sex i går, men må vel hoppe litt i høyet i dag og da:-) Synes bare det var litt merkelig at EL kom SÅ mange dager før tiden.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Akupunktur kan framskynde EL dersom hun prøver på dette. Ellers kan en EL test være positiv flere dager i forveien, så det er fortsatt mulig at du har EL på fredag
JordbærMamma Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 På bruksanvisningen til de el-testene jeg har brukt står det at testene først vil bli svakt positive noen dager før EL, selve eggløsningen kommer på den dagen som testen er sterkest, som regel 2-3 dager etter den første positive testen.. Isåfall stemmer det vel bra med din egen beregning om EL på fredag! Men mulig det er forskjell på el-teser, slik at noen trenger større del av hormoner for å reagere eller noe??
løveprinsen <3 Skrevet 19. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2007 Var en digital test, så jeg slipper å tyde testene. Har som regel positiv test ettermiddag og morgenen etter, så blir den negativ..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Det kan variere når den bli rpositiv. For flere år siden ble den alltid positiv 3 dager før EL, så kuttet det ned til 2 dager før EL, så en dag før EL. Da jeg begynnte med akupunktur, og hun prøvde å få EL tidligere i syklusen, ble den først positiv samme dag som EL
løveprinsen <3 Skrevet 19. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2007 Okei. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå