KnockedUp har født ei lita pie Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg tenker ikke så mye på det til vanlig, men så plutselig popper det opp igjen...Jeg vil så mer enn gjerne bli gravid nååååå!!! Har noen noe tips komme med for å få størst mulig sjanse til klaff??
Håperpåønskebaby Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 ta folat, kjøp eggløsningstester og kjør på
nr2-imagen:) Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Viss du har normal syklus kan du jo regne deg frem til når du har el. Så kan du jo ta el-tester for å finne dine 2 mest fruktbare dager.. Men etter p-pille slutt, tar det ofte litt til før kroppen normaliserer seg.. men lykke til med prøvinga!!
KnockedUp har født ei lita pie Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 Hihi, lurer på hvordan sambo reagerer om jeg kjøper inn el tester osv:) Men kanskje jeg skal gjøre det...Får man mange, og er de dyre?
Juicy med spirer! Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 199,- for 7stk på www.billige-tester.no Nettopp kjøpt de selv og det tok ca 4 dager før de lå i postkassa mi!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Min anbefaling er å ha sex! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå