Gå til innhold

Flere med unger på 4 mnd som ikke har nattmåltid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi sovner rundt 19 på kveldene, og sover til ca. hall 08 dagen etter. Hun har slutta med måltidet i hall 06 tida. Så flink atte!:)

Hun bli 4 mnd til helga!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår er tre månadar, ho legger seg i ni-ti tida. Kvar morgon klokka sju i vekene blir ho vekka, men så legger ho seg til å sove igjen. Seinere står ho opp alt fra åtte til halv elleve. Gode sovegener.

Skrevet

Ja, hun sluttet å spise på natten da hun var litt over 1 mnd :o) Ble litt "redd" for at hun ikke fikk i seg det hun skulle, men etter hyppige målinger så vi jo at det absolutt ikke var noe å uroe seg for :o)

Deilig...

Skrevet

Sønnen min er 3 1/2 måned og har ikke fått mat på natta siden han var 10 uker cirka. Han regulerte det selv, og helsesøster sa at så lenge han legger godt på seg er det ingen vits i å vekke han for mat på natta. Nå sover han fra kl 21.30 til et sted mellom 06.30-08.30 uten mat (i dag våknet han faktisk ikke før kl 9.15, men regner med det var et engangstilfelle). Han spiser ganske hyppig på kvelden da, spiser seg opp til natta på en måte, vil ha mat annenhver time fra ca i 17-tida, på dagen er det hver 3.time. Er så utrolig godt for livskvaliteten min at han sover hele natta, for jeg er absolutt ikke en person som lett spretter opp på natta. I tillegg brukte han ca 45 min på et måltid da han fikk mat på natta, så det var ganske tungt i grunnen. I begynnelsen fikk han mat hver 2.-3. time døgnet rundt, men avvenningen på natten var det han selv som regulerte:)

Skrevet

Min sluttet å våkne om natta da vi begynte med grøt, det begynte vi med da hun var 4 mnd og 9 dager. Selvom grøten ble servert på formiddagen og hun bare fikk noen få teskjeer, sov hun fra 20.00 til ca 06.00 fra da av. Noen ganger har hun våknet litt men da har jeg bare gitt henne smokken, så sovner hun igjen. Til gjengjeld er hun VELDIG våken klokka 06.00 og noen ganger også før. Da gjelder det for mor å komme seg tidlig i seng om kveldene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...