Gå til innhold

AAARG!!! Ingen tester i postkassa i dag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestillte EL-tester på søndag, de ble sendt mandag og da bruker de å komme i posten to dage etter de er sendt, men ikke denne gangen gitt...

Håper de kommer i morga, skal ha EL på fredag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snuppa.

Ei venninne av med bestillte på billigetester for ca 1 uke siden og har ennå ikke fått testene sine. Er det det du og bestillte eller? Kan jo være at det er noe kluss med bestillingen. Bare bra med deg ellers da?

Skrevet

heisann=)

var du her?=) Bestiller på billigetester.no ja.... og da bruker det å gå veeeeldig kjapt, men men... kommer de ikke i morgen heller så må de vel komme på fredag og får jeg negativ test da så er det vel bare å stå på å koze seg uansett.

ellers er det bra med meg, merker jeg har mye mer utflod/slim nå i går kveld å i dag... det har jeg alltid noen dager før EL og til ca en-to dager etter... så jeg er nok i rute=)

Ellers er det ikke så mye mer nytt... du da?

Skrevet

Alt bare bra her:-) Fikk positiv EL test i dag jeg. Merkelig... I følge tidligere sykluser skal jeg har på fredag og i følge babyverden på søndag. Hva tror du det kan komme av?

Skrevet

Hmmm, positiv test ja.. når på dagen testet du?

Kan vel ha med akupungturen å gjøre kanskje? Hva slags test tar du?

Jeg skal ha eggløsning på fredag så jeg får nok positiv test i morgen (bare jeg får dem i posten)

Kan være at du rett og slett har EL noen dager tidligere eller at du får pos test noen dager i forveien?? Men du har vertfall EL før søndag... det er helt sikkert=)

Skrevet

Bruker CB digital. Tok testen i 5 tiden i ettermiddag. Får vel bare stole på at den stemmer og hoppe til køys:-)

Skrevet

Får håpe testene dine kommer snart da.

Skrevet

Testene stemmer nok, så bare kom deg til køys... kan jo ta igjen i morgen omtrent samme tid så ser du jo... den blir negativ igjen ganske fort etter EL har skjedd...=)

Ja de må vel komme snart=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...