Gå til innhold

Må bare lufte litt........ Noen som vil lese og trøste litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min hadde planlagt en tur til Oslo med jobben i helga. Og neste helg skulle vi reise på tur med bobilen fra onsdag til lørdag.

I dag kommer han hjem fra jobb og sier at både denne helga og neste helg må avlyses på grunn av jobb. Sjefen har lovet at vi skal få en kompensasjon for dette, men........ da må han jobbe nesten døgnet rundt de neste 2 månedene. Og det er jo bare 3 måneder til den lille kommer i hus..........

Jeg hadde gleda meg masse til å få helga for meg selv hjemme alene. Og at vi skulle reise ut på tur sammen neste helg. Jeg må til Oslo uansett neste torsdag, så her er det bare å manne seg opp for en flytur...... Har så lenge jeg kan huske hatt klaustrofobi, men den har vært nesten borte i laaaaaaaaaaaang tid nå. Men nå som jeg er gravid er den på full innmarsj igjen. Så jeg har ikke lyst på noen flytur........gruer meg noe så helt enormt. Lurer faktisk på om jeg skal ringe legen og se om jeg kan få en hastetime....... Er faktisk slik at jeg må ut når jeg er på jobb av og til fordi klaustrofobien blir for stor.

Hva skal jeg gjøre?

Er helt fortvila. Aldeles på bånn......... Reiser jeg ikke til Oslo på neste torsdag får jeg stryk i faget jeg tar og får dermed ikke fullført utdannelsen min, noe jeg nesten er nødt til før den lille kommer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Skjønner litt hvordan du har det. Jeg er ikke redd for å fly, men har ikke så lyst til å gjøre det nå. Ubegrunnet redsel, men er bekymret for at det skal skje noe med knærten. Kan du ikke bruke et annet transportmiddel da? Tog eller buss?

Skrevet

Natttoget er aktuelt begge veier, men sist fikk jeg ikke sove og ble bare dritkvalm. Og det går ingen direktebuss fra Stavanger til Oslo.......

Viss jeg skal reise så må det være fly eller bil. Skal høre med mor, som for tiden er sykemeldt, om hun vil være med å kjøre bort. Enten bil eller bobil.

Skrevet

Uff jeg føler med deg! Er så dritt når koslige planer blir avlyst!!

Du kan ringe flyselskapet du skal fly med å forklare situasjonen, så tar de ekstra godt vare på deg! Eller du kan snakke direkte med flyvertinnen når du kommer. Det kanskje hjelper å øve på litt avspenning før du drar?

Jeg er sikker på at du klarer den turen til oslo! Ønsker deg lykke til med både flytur og skole!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...