Lille`mor & lillebøll Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Er det ikke da Jormødrene kommer på NRK??!! Har sett de 2 første prog,synes er et kjempe flott program! kanskje noen er litt sarte på det,men synes det er flott og se forskjellige sider av historien...det er derfor det er laget.IKKE FOR Å SKREMME som det kanskje virker ut som;) Så om noen timer skal mammabøll,pappabøll og lillebøll benke seg foran tv`en og lære litt,grine noen tårer osv:)
Jente07+bolle i ovnen:D Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jeg også gleder meg veldig! Syns ikke det er noe skremmende å se fødsler, syns det bare er sykt rørende! Blir nok noen tårer her også
Lille`mor & lillebøll Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 Synes det er kjempe flott at de viser det...hvet om alt for mange som tror fødsler bare skjer på en måte og er en grei opplevelse.. Alle må tenke posetivt,men synes det er godt realytien slår meg i bakhodet noen ganger:)
April76 er på overtid! Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Jeg også gleder meg Er første episoden jeg får med meg av denne serien men jeg har sett slike programmer før. Er utrolig spennende å se på, har vært igjennom to fødsler selv men ingen fødsler er like
tudeluuu Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 jeg gleder meg også!! synes bare det er dumt at det begynner før kl 8, for lillegutt legger seg i 8-tia, dvs mellom halv 8 og halv 9 en gang, alt ettersom hvor trøtt han er!! Synes egentlig ikke han bør se det.. lurer derfor på om noen vet hvor fort det legges ut på nettet, bare i tilfellet jeg ikke rekker å se det "live"!!???
Lille`mor & lillebøll Skrevet 19. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2007 Har du ingen andre som kan legge han?
tudeluuu Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 hehe.. ikke i kveld!! =) vanligvis er det ikke noe problem, men nå er mannen min bortreist!! ;( men jeg rakk det!! hurra.. gutten er lagt, og jeg rekker faktisk å smøre meg en brødskive også før det begynner!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå