Matja Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg husker ikke hva jeg skrev under på av papirer da min lille var et par uker gammel. Jeg var på nav og det var mange papirer, men jeg har ikke peiling, altså! Har jo ingen kopier heller... Kan tenke meg at jeg skrev under på utvidet barnetrygd og forskuddsbidrag, men er det noen som vet hva annet jeg kan ha skrevet under på? Far bor jo i England, så det er sikkert noe greier om ett eller annet... Omsorg? Ansvar? Jeg var jo så veldig villig til at han skulle få dele på alt, men nå har jeg ikke lyst til at han skal noe annet enn å erkjenne farskapet! Har jo ikke hørt fra ham på månedsvis til tross for bilder, mail, sms'er og brev!
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jeg ville ha kontaktet NAV direkte og spurt. Jeg synes ikke det er flaut å spørre. Det er en stor omveltning å få barn -og enda større å gjøre det alene! Og du som flyttet attpåtil. Jeg synes informasjonen fra NAV er litt ullen. Når jeg lurer på noe, så får jeg et ullen svar, som ikke er til noe hjelp. Jeg må grave og bore for mer informasjon. Ha rspart på en mailutveksling, hvor jeg dobbeltsjekket det jeg forfattet mht tydelighet og først etter 5. mail fikk jeg et svar som dekket det jeg spurte om. Send dem en mail du også og si hvordan stoa er og spør om hva det du har underskrevet på innebærer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå