Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Karomamma sitt forslag hørtes strålende ut, både av praktiske årsaker men også totalt sett:-) Sjekk ut siden og si hva dere synes. Vi bør jo bestille bord uansett hvor vi skal, så vi er garantert plass sammen:-)
Tiggywinkle Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Santinos er jo superdupert, da. Høyt og klart ja fra meg på den:-)
Maud Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Det er et godt forslag! Har vært både ved politihuset og nede ved Rådhuset og de har god mat og uformell stemning.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Er ikke så kravstor jeg...... Bare jeg får være med så er jeg fornøyd..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2007 hihihi........du da;-)
Karomamma Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 Azzå, jeg er såklart med i tilfelle noen skulle være i tvil.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. september 2007 Azzå, kunne du kanskje bestille bord også ell???
Anonym i dag Skrevet 20. september 2007 #11 Skrevet 20. september 2007 Ser helt greit ut det, godt med italiensk mat, ikke så ille priser heller ;-))
Karomamma Skrevet 20. september 2007 #12 Skrevet 20. september 2007 Nja, hvor er Strikkballen. STIKKBALLEN, Å Æ DU?????
strikkballen Skrevet 21. september 2007 #14 Skrevet 21. september 2007 Ehe, skrape, rødme - ser jeg har forsømt meg skikkelig her:-))) Jeg som med brask og bram påtok meg å være sekretær, men har jeg vært her siden...?? Eh, ikke så veldig. Sorry, sorry! Har gått så inmari i ett med alt mulig, men nå skal det skjerpes! OK - jeg bestiller bord på Santinos til 15 personer. Så tar vi en opptelling når det nærmer seg, og så ringer jeg evt. og sier fra hvis vi skulle bli litt færre. Eller flere! Så var det dansested etterpå. Før i tiden var Cosmopolite gøy (uh - sånn tidlig på 90-tallet...), med latinsk musikk og sånt. Vet ikke om det finnes enda en gang, men skal sjekke. Skal høre litt med singlevenninnene mine, som har mer oversikt over utesteder enn meg. Ha en fin kveld!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå