Gå til innhold

Hva pleier dere å spise som middag i helgene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her pleier vi å ha enten taco, lasagne eller pizza, en begynner å bli litt lei dette. Har dere noen tips om annen god mat jeg kan lage? Vet ikke hva det heter man vet man får kjøpt i noen matbutikker bagetter som er åpnet og så har man kjøtt deig og ost oppi der. Vet noen hva det heter og hvordan jeg lager det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pleier å ha kjøtt (biff, svinefilet eller kyllingfilet), bakt potet med fyll, hvit saus med reker og grønnsaker i terteskjell, ost og kjeks, kinamat, taco, lasagne og hjemmelaget pizza.

Skrevet

Fredag er hjemmelaget pizza. Lørdag er det kanskje biff,gryte,lasange, fondue, taco, osv.

Søndag er gryte, stek, kjøttdeig og spagetti,farikål. dette er eks.

Skrevet

På lørdag er det alltid noe lett som f.eks kyllingsalat siden vi har spist oss dritkvalme på snop. Søndag er akkurat som alle andre dager.

Skrevet

Bakt potet er godt. Andre ting er kjøttdeig m/ tacokrydder, salat, dressing m.m. i pitabrød (eller godt krydret kylling/svin), tikka masala, fajitas, forskjellige former for pasta. Hamburger og pommes fritz er jo slager hos ungene...

Skrevet

Glemte søndagen. Da er det som regel middag som tar litt tid. Komle, steik, kjøttkaker etc. Har litt den søndagsmiddagtradisjonen eg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...