Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg har vond rygg, baby presser mot ribbena hele tiden og føttene mine er så hovne at det ser ut som elefantføtter.... :-( Åh... Nå må babyne komme ut snart hvis ikke blir jeg gaaal! Phu... Måtte bare få "lufte" meg litt. Noen flere enn meg?
Fødeklar_ja! Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Åhja! uten tvil! Har heldigvis ikke hovne føtter, men ellers sliter jeg med vond rygg, vondt i bekkenet, spark i ribbeina, pluss at hun noen ganger klarer å komme borti en nerve ned mot høyre skinke og det er så j*** vondt! =( trodde fødselen var i gang i natt, men viste seg at jeg "bare" hadde kraftige luftsmerter, var så vondt at jeg faktisk trodde jeg skulle føde der ja... så håper jeg slipper det i kveld igjen, skal jeg absolutt ha smerter kan det nå heller være fordi prinsessa baner sin vei ut... Åhhh, godt å syte litt!! Skal se jordmødrene og så ha sex i kveld før jeg drikker et glass melk med masse kanel, så er det vel trappegåing... vil vil vil vil ha ungen ut hehe
line_n & sara Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 sympati og fødestøv til dere begge!! ************************************************************************************
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Jeg er i god form, bare trøtt. 1 dag på overtid. Men det som tar nuven av meg er de i rundt meg. Jeg blir gal. De maser og maser. Det raser inn 40 meldinger pr. dag + masse e-post . Jeg greier snart ikke å spille hyggelig lengre. De mener dte jo godt men det får være måte på. Alle skal vite hva ungen skal hete og om vi sier at vi ikke har bestemt oss så kommer de med 40 ideer..... huff og huff...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Å, ja... Jeg får også spørsmål om når denne ungen kommer! Folk kommenterer meg opp og ned hele tiden og "bedrevitere" skal hele tiden komme med velmenende råd, som jeg ikke trenger! Vet de rundt meg mener alt godt, men jeg er så lei alt maset. Orker nesten ikke gå ut lengre. Nå må hun vel snart ville ut vel?? Hehe.. Godt å vite at det ikke bare er jeg som har det slik om dagen! Nå skal jeg se jordmødrene, og det gleder jeg meg til. :-) HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå