Gå til innhold

Hvor handler du DINE klær???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså til deg selv? Er butikksjef i en klesbutikk så bare nysgjerig på hvor andre små barns mødre handler:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HM, Cubus og Indiska er vel det som stort sett går igjen.

Skrevet

H&M, Vero Moda/Only, Bik bok... litt på carlings men det er jo veldig dyrt der da...

Skrevet

Miss sixty, Bogstadveien, Byporten...

Skrevet

H&M , VeroModa, Cubus, Lindex, Indiska, BikBok, ... Men elsker VeroModa og håper at kiloene renner av etter fødsel så buksene der passer igjen ... =)=)

Skrevet

Vero Moda, Cubus, HM (når jeg er en plass hvor de har den kjeden)....ja, det er vel stort sett der jeg legger igjen penger på klær til meg selv, sånn jevnt over. Men her jeg bor er det ikke det store utvalget da, dessverre!

Skrevet

Blir ofte HM, bikbok er fortsatt en favoritt, selv om jeg snart runder 30, vero moda/only, noa noa og oasis - de er litt dyre da så der handler jeg bare litt i ny og ne, ja det var vel egentlig det. Finner ikke klær så mange andre plasser.

Skrevet

Stort sett på Vero Moda/Only, H&M og Voice of Europe. Jobbet på VM/O i over syv år, så gammel vane er vond å vende;o)

Skrevet

bor i Trondheim og handler på Høyer( min favoritt), Noa Noa, Retro, av og til på kjedebutikker....

Skrevet

blir en del match her da siden jeg jobber der:p

digger jpc (ikke alt da)

handler litt på cubus, hm, lene v, voice of europe, neste stopp, only, vero moda, lindex, kappahl, indiska

ja litt over alt egentlig...

Skrevet

HM, Vero Moda, Bik Bok, Lene V og Villa stort sett.. Og selvfølgelig er jeg innom butikken din og, hihi... Kjøpte meg forresten en topp der her om dagen:o)

Skrevet

solo, molly/cinderella, svarstad, ellos, hm.

der hvor jeg får tak i størrelsen min. vanlige butikker er helt r**a på store størrelser

Skrevet

Kjøper mest på Vero Moda og på H&M Rowells (nettet). B-young har og mye bra:-)

Hvilken type butikk er du butikk sjef i?

Skrevet

Der jeg ser noe jeg liker til en pris jeg VIRKELIG liker..

Skrevet

Bik Bok, Gina Trikot, HM, VeroModa, B-Young, LeneV:)

Skrevet

Retro i Trondheim er første favoritten, ellers Carma, Shine, Oasis, men kan godt finne noe på HM, Sara, Mango og VeroModa også.

Skrevet

Jobber på Risøe :o) så koselig at du handler hos oss twintipp, kjempe kampanje i helgen. kom og kjøp!!!! 8storbyen og borg da.

Skrevet

bik bok, carlings, miss sixty, sara

Ellers handler jeg mye merkeklær på nett

Skrevet

H&M, Cubus, Vero Moda, B-Young...

Skrevet

For det meste Vero Moda og Only, siden de er noen av de få som har klære som ikke faller av min spiker av en kropp.

Skrevet

Fretex (i alle versjoner),andre bruktbutikker, h&m, JC, Indiska, Gudrun Sjöden (!), Carlings.. Er ikke så glad i Cubus og Lindex.

Jeg elsker å kjøpe brukt og sy det om.. selv om det skal innrømmes at de fleste syprosjektene mine blir "noe som snart skal bli noe fint", altså sånn ca aldri.

Jeg har også kjøpt noe stæsj på ebay, sist et Fornarina jeanskjørt som var fire størrelser for lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...