Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Synest det blir litt rart å lage mat med bruk av mme- som feks. hvit saus. Kan en da bruke rismelk? Det er jo ikke vanligmelk og inneholder jo ikke noe farlig- han kan jo spise ris og rismelk er jo bare oppkok på ris... Og evt hvordan lager en hvitsaus på mme?? Lager en først mme også deretter lager saus på vanlig måte, men bruker mme å spe med???
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Når jeg har laget hvitsaus. Har jeg smeltet smør, og brukt maismel som jevning, mme som melk. Rismelk har jeg desverre ingen peiling på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå