Gå til innhold

Kjøper dere sko på økonomisko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joggesko og sånn kjøper jeg ikke der, men kan gjerne kjøpe støvletter/finsko der. de har mye kult syns jeg, og kjøper heller 3 par for 1000 kroner der enn et par på en annen skobutikk...

hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt noen sko der ja. Fant vintersko til ene ungen der ifjord, og de holdt det de skulle og litt til de.

Men jeg har blitt litt mer kresen på sko oppgjennom. Har falt pladask for Geox, og de er ikke billige noen steder :( men det er mest jobbe sko og når jeg skal gå masse. (ypperlig på Ikea.. hehe)

Skrevet

ja gjør d:) er d noe galt me skoa på økonomisko da? bare lurer assa...

Skrevet

helt enig med deg ..

de har mange fine fin sko,støvletter o.l..

men syns ikke noe om de joggeskoene osv..

har kjøpt mange sko der :)

Skrevet

Nei, har tilgode å finne sko som er gode på foten mer enn 2 sekunder der.. Men jeg har breie bein og høy rist så det kan jo selvfølgelig være en årsak. Men synes at skoene er stive og ikke særlig behagelige. Så ingen i dette huset bruker økonomisko.

Skrevet

Fordi de fleste skoene er laget ut av syntetisk billig materiale... Ikke synes jeg de er spesielt fine (jeg er kresen...) og ikke har de sko i størrelsen min heller (ikke at jeg har prøvd, men det er nå rimelig sikker på....)

Jeg er mer interessert i kvalitetssko som er laget ut av bra materiale og som sitter godt og bra på bena. Man kan ikke forvente altfor mye av sko til 399, liksom.

Skrevet

Nei. Eller, jeg har kjøpt et par tynne sommersko/ballerina sko til meg, men til og med de var jeg misfornøyd med, så kjøper aldri sko der igjen.

Skrevet

Ja kvaliteten er sikkert ikke den beste... men støvletter og sånn bruker jeg bare når det er noe spes, så de blir kanskje brukt 6-8 ganger i året. og da gidder jeg ikke betale flere tusen kroner paret.

Sko jeg skal bruke til hverdags kjøper jeg "merkesko" (adidas og sånn)

Skrevet

Har ikke handlet så masse der, men nå åpner de butikk på Gol, så da blir det nok til at jeg kjøper noe. Mellomsten er storforbruker av sko. Spiller ingen rolle om de koster 100 eller 1000 kr, hull i de er det etter en liten stund uansett, så til han kommer jeg nok til å kjøpe der!

Jeg og datteren min bruker samme str i sko, så det hender vi kjøper litt fellessko vi da, og låner av hverandre. Begge er "skolikere"... ;o) Liker å kjøpe sko med andre ord.

Skrevet

Ja, det hender at jeg kjøper sko der, hvis jeg finner noen jeg liker. Økonomisko er "billig" butikken til Eurosko, så regner med at de ikke har altfor dårlig kvalitet på skoene sine, for det vil jo slå tilbake på hovedkjeden. Og jeg synes det er greit å kjøpe gummistøvler der til 99 kr, for da gjør det liksom ikke så mye at skoene blir stjålet på skolen eller at man kan ha de som ett ekstrapar i campingvogna eller på hytta.

Skrevet

har kjøpt noen par til meg selv der ,men syntes kanskje barneskoene har e n tendens til å virke veldig stive.

Nita hvet du hvor på gol de kommer ? noen sa på kremmartunet,men er det noen som skal slutte der da ???

Skrevet

Jeg er egentlig veldig FOR det å handle billige ting, men økonomisko sine sko, er helt JÆVLIGE å gå i!

Jeg har handlet 3 par derifra, og alle er like harde/vonde, så det gjør jeg ikke igjen.

Bena er såpass viktig, så da kjøper jeg heller noe med mer kvalitet og comfort.

Men er enig, det er klart det er bedre å kjøpe 3 par for 1000 enn ett.

Såfremt man klarer å gå i de da:-)

Skrevet

Niks, de er kjempevonde å gå i, de skoene jeg har derfra. Dessuten mister de formen sin myyye fortere enn kvalitetssko, så det vises fort at det er billig-sko!!

Skrevet

Ja, de to parene jeg går mest med har jeg kjøpt der:o)

Skrevet

Jeg kjøper sko til meg sjøl og ungane der..

Hva er galt med sko til barn på økonomisko da???

Skrevet

Og må bare si at ikke er de vonde å gå i, ei heller dårlig kvalitet på de;o)

Skrevet

Jah, hvorfor i all verden ikke? Kvaliteten er kanskje ikke den aller beste på alle skoene da, men det må man regne med om man skal kjøpe billige sko. Men jeg har hatt sko derfra med god kvalitet også!

Skrevet

Nei. Jeg faller som regel om av den intense plaststanken før jeg rekker å kjøpe noe.

Skrevet

Jeg kan godt kjøpe sko til meg selv der, ja. Særlig sko jeg ikke skal bruke så veldig ofte.

...og så kjøpte jeg finsko til ungene der. Ble brukt to ganger før de var for små, og fikk ingen klager på at de var vonde (og DET bruker jeg å få høre om det er tilfelle...). Da mener jeg at det er god økønomi :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...