Lillen78 Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Fikk testene i posten i dag:) Er spent på testingen i morgen.. Tanta har ikke vist seg ennå, og håper hun ikke kommer på 9 mndr. Har kjempelyst til å teste i dag, men vet at det kanskje ikke er nok hcg på dagtid-urinen..
Gjest Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Klarte jo ikke å holde meg pga ikm i går og var sååå tissetrengt:) Testen var negativ den, men ikke noe tegn til tr ennå.
Lillen78 Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 Så lenge tanta er borte er det håp:) Kjenner tisstrangen jeg også.. Vet ikke om det er innbilling - men puppene er ømme (i dag), og hatt merkelig magesmerte de siste dagene.. spes på ettermiddag\kvelden.. Fortalte sambo at vi venter på enten tr eller gravid i disse dager, og han gledet seg over spenningen han også Håper vi begge går inn til 1.tri veldig snart:) Håpe håpe!!!
jentahans Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 har ikke testet enda men tror jeg må gjøre det i morgen.. før ikm kan jeg nesten ikke vente på å få teste men når jeg kan teste utsetter jeg det for å ikke bli skuffet haha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå