Gå til innhold

Naar kommer matlysten tilbake?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hola senioritas!

Jeg er 6+2 idag .. har ikke faatt i meg noe saerlig mat den siste uken!

Noen som kan si meg naar matlysten kommer tilbake .. ??

Klem fra Dolly :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var å kjøpte meg slike akupressurbånd for å ha rundt håndleddene i dag, og jammen skal jeg si deg at jeg har fått tilbake matlysten. Kvalmen er mye bedre iallefall. Mulig det er psykisk, men gjør ikke noe så lenge jeg er bedre.

Skrevet

Jeg er 10+5, er ikke så kvalm lenger men mat smaker fremdeles ikke som før. Kan spise omtrent alt, men må ha det servert, klarer ikke å lage middag selv eller handle inn og planlegge. Klarer knapt å smøre en brødskive selv om jeg er utsultet...

Skrevet

jeg har ikke matlyst jeg heller......kjipt......... er jo veldig glad for at jeg er gravid da:D men er blitt sykmeldt pga kvalme og oppkast, og da sier det seg selv at å spise er kjipt.....

spiser puffet ris no da, tørt, for det er omtrent det eneste jeg kan spise uten å spy med en gang.

Skrevet

Hei Silkemage!

Jeg har ogsaa gaatt til innkjoep av disse baandene... men synes ikke det hjelper saa mye ..

Kanskje litt paa kvalmen ..(??) men matlysten finnes fremdeles ikke!

Aaahh..

MEN er utrooolig glad for aa vaere gravid altsaa! Minner meg selv paa det hver morgen naa!

Klemmer DD

Skrevet

Jeg er 9+3 og har fremdeles ingen matlyst... Har ikke vært noe særlig kvalm, men hatt skikkelig dårlig matlyst hele veien.

Jeg har kjøpt poser med hattings rundstykker som jeg steker på morgenen og har smør på mens de er varme. Det glir ned, men er så og si det eneste. Og så drikker jeg mye eple- og appelsinjuice. Og lager smoothies av frosne bringebær. Ristet brød går også lettere ned enn ferskt.

Skrevet

Jeg er 9+3 og har fremdeles ingen matlyst... Har ikke vært noe særlig kvalm, men hatt skikkelig dårlig matlyst hele veien.

Jeg har kjøpt poser med hattings rundstykker som jeg steker på morgenen og har smør på mens de er varme. Det glir ned, men er så og si det eneste. Og så drikker jeg mye eple- og appelsinjuice. Og lager smoothies av frosne bringebær. Ristet brød går også lettere ned enn ferskt.

Skrevet

Hmmm.. hvorfor kommer innlegget to ganger. Trykker bare en gang på lagre. Ikke meningen iallfall!

Skrevet

Dytter denne opp litt jeg ... ;)

Skrevet

Til info kjære anonym:

Det er visst veldig individuelt...

Og jeg satser på at den kommer igjen FØR jeg har født!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...