Gå til innhold

Akk! Må bere få d ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

No sitte eg her å grine. Ha vert en HARD dag på jobb , eg e sjukmeldt 50% og jobba halve daga pga bekkeløysing. Men i dag ha d vert varedag.. masse bæring og stress dei få timane eg var der. Eg kan ikkje skylde på at sjefen ikkje legge tilrette for meg, d e meg som ikkje tørr å sei frå når d e nok og eg e sliten. Eg pressa meg for hardt kjenne eg. Ikkje bere slite eg me bekkenløysing, men med stress og psyken. Bere syns at av alle dei gangane sjefen for forbi meg i dag å såg m,eg løfte å slite, kunne han ha sagt noke. For eg hata å klage, føle meg som en hypokonder me en gang.

Noken andre som slite med å sei ifrå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid hatt problemer med å si fra, og å tenke på meg selv først. Dette har endra seg ganske mye etter jeg ble gravid. Nå har jeg nemlig ikke bare meg selv å tenke på, men jeg skal også ta hensyn til den lille inni magen. Du er ingen hypokonder når du ber om hjelp eller sier ifra deg enkelte oppgaver på jobb - du er derimot ei mor som gjør det beste for ungen sin. Den lille har det best når mor har det bra, både fysisk og psykisk :-)

Lykke til

Skrevet

Jeg sliter ike med å si ifra for andre.. men for å bedre egen situasjon.. så er det verre ja.. Vi er nok kanskje veldig like.. uansett hva som blir kastet over oss prøver vi bare å tilpasse oss og ta imot..

Jeg vet jeg snart må tilpasse meg meg selv snart.. tilpasse meg situasjonen som gravid med bekkenløsning og utmattelse.. Familien krever sitt den også..

Skal vi prøve å kvinne oss opp sammen?

Skrevet

Eg e me på å kvnne meg opp!!! Korleis skal eg formulere meg?

Sjefen e en stressa sjel! I tillegg e vi vel egentli akkurat nok i betjening. Det e 3 mnd til eg skal ut i permisjon, so burde han ikkje tenke på ken som skal komme inn for meg allereie no? eller?

Skrevet

Med tanke på at du er 50 % sm så burde han absolutt tenke på kven som skal kome inn i staden for deg. Kansje blir du 100% sm om kort tid og kva gjer han då når det er stressande no...

Skrevet

Enig der,men han får no bere styre på. Klare ikkje helt å bestemme meg for om eg skal ta halve dagar eller annkvar heil... veit ikkje ka som e best me hensyn til bekkenet..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...