Gå til innhold

dere som har baby i hodeleie, hvor kjenner dere bevegelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er spark, hikking... osv. Kan dere kjenner rumpen midt på magen ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

var hos jm på mandag og fikk beskjed om at gutten er kommet langt ned i bekkenet men ikke festet hodet.

hos meg ligger han slik:

oppe til høyre ligger beina og sparker. Rumpen ligger oppe mellom brystene mine. Ryggen går nedover venstre side. Når han hikker kjenner jeg det nede til venstre. Og hodet er da nede i bekkenet:)

Så der du kjenner hikkingen er ikke hodet...

Skrevet

jeg kjenner av og til sann prikking eller stikking eller gnissing der nede,,, vanskelig og forklare.. det er hodet fikk jeg beskjed om... armene kjenner jeg i sidene av magen.. og beina kjenner jeg øverst i magen

Skrevet

min ligger med beina opp til høyre så mest spark der.. bare litt på venstre-siden. Hikking er laaaangt nede midt på hver eneste gang.. og hikker 3-4 ganger daglig stakkars...

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvordan min ligger nå, men jeg kjenner hikking nederst til venstre og spark oppe til høyre så går ut fra at han ligger med hodet ned. + en hard klump et stykke over navlen som jeg går utfra er rumpen.

Kjenner også en slags "gnissing" helt nederst som du carri85. Eller en slags murring, vet ikke helt hva jeg skal kalle det....

Skrevet

Lillepia mi har ligget med hodet ned ihvertfall i 6 uker nå. Når jeg var i uke 34-37 så kjente jeg mest spark øverst til høyre på magen og av og til kom rompa frem midt på magen.

Nå når jeg er kommet til uke 40 så kjenner jeg fortsatt spark til høyre på magen, men rompa har jeg ikke merket så mye til. Var på ul for et par dager siden og da lå rompa helt til venstre inn mot ryggen min så derfor kjenner jeg ikke rompa ut mot magen. Tror i tillegg at ho driver å spille trommer med armene på bekkenbunnen min for jeg har noen sinnsyke "sting" der nede når ho romstrerer.

Skrevet

Heisan...er uke 37+1 og var på kontroll på mandag og fikk beskjed om hode hadd festet seg ...jippi.

Jeg skjenner ikke noe særlig spark en ungen gni seg utover på høyre sida og under ribbeine....h*n snu seg av og til så a jeg skjenner runpe midt på magen eller på venstre sida. Hikking skjenner jeg ned i bekken men det er vel skuldere som dunker mot magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...