Giftmamma med2jenter Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 den som er rosa og brun... den virka veldig solid da.. og kjekt med det foret man kan ta av og på i overgangen... noen som har den... og er fornøyd?? de hadde ikke str hennes inne,men skulle ringe meg når den kom inn igjen.. tror nok det blir til at vi kjøper den.. men greit å høre om noen har den fra før av her..
LegallyBlond Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 hadde den som ekstradress hos mormor i fjor, var helt ok. Grei å bevege seg i og holdt varmen, men den er ikke spesielt vanntett. Han ble fort våt i den. Men årets modeller skal være noe forbedret, mener at de har fått en vannsøyle på 5000 mm og det kvalifiserer til å kalle dem vanntett. Er samme som f.eks reflex sine dresser om du har kjennskap til dem. Synes også stoffet virker bedre enn fjorårets. Så er sikkert en OK dress, men ville spurt om det med vanntettheten.
Giftmamma med2jenter Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 flere med erfaring?
Danselettbatterinna Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Nei jeg har ingen erfaring. Men som sagt så skal jeg se an den Bamse dressen på Lindex. Den er jo også brun og rosa. Så tror jeg at det kommer en sånn "best i test" i neste Foreldre & Barn, så det skal bli spennende å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå