Gå til innhold

Fiskepinner, hva serverer dere til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte få noen nye tips... Ungene elsker det. Ikke jeg. Så annen fisk på meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har vi raspet gulrot med litt sitronvann på, remulade og potet... ungene elsker det :)

Skrevet

poteter og gulrøtter

og rømme ved siden av + smeltet smør

Gjest otilie79;)
Skrevet

Kokte eller raspete gulrøtter, evt sånn grønnsaksblanding på pose, hollandaise eller sandefjordsmør, og poteter eller potetmos:)

Skrevet

Potetmos, revne gulrøtter og grassløk. Ungene bruker ketchup på.

Skrevet

Poteter, smelta smør og raspa gulrot.

Skrevet

-potetstappe, erter og gulerøtter og smør.

- hamburgerbrød og salat, pommefrits.

Skrevet

Poteter og grønnsaker

Kan også ha pomfri eller potetmos til.

Skrevet

Kokte eller stekte poteter, salat, raspa gulrøtter.

Skrevet

potet, salat, remulade og sitron. Veldig sjelden vi har det, synes det er mer junk enn fisk =)

Skrevet

Vi er nok litt usunne enn resten over her. Blir ofte fish'n'chips da vi har fiskepinner. Snuppa spiser uansett bare fisken så det blir jeg og sambo som tyller i oss den usunne chipsen :o)

Skrevet

Syns det smaker veldig godt sammen med potetmos,pasta eller ris til. Aromatkrydder og kanskje en dæsj soyasaus.

Skrevet

Raspet gulrot, remulade og kokt potet. Smurf spiser litt ketchup til.

Skrevet

raspa gulrøtter, potetmos/potet og makaroni

Skrevet

kinakål,pomfri og remulade til .. kjempegodt ... eller det man kaller fish and ships !!

Skrevet

poteter og smeltet smør.. mm.. fikk lyst på det nå jeg men sambo liker ikke fiskepinner,hehe. kanskje kjøpe fish`n`chips til jentungen (på rema)? har ingen anelse på hva vi skal ha til middag og klokken er allerede halv fem.. sukk.. :(

Skrevet

Varmer pitabrød, fyller med salat, tomat, agurk og mais, fiskepinner og så sweet and sour saus, eller rømmedressing. En skikkelig favoritt her i huset, til og med meg som ikke synes fiskepinner er noe godt:0)

Skrevet

Vi bruker oftest potetmos, hjemmelaget Tsatsiki (som ungene elsker å dyppe fiskepinnene oppi), skåret røkelaks og gulrotrasp.

Skrevet

sambo vil helst ha stekte poteter og ris til, samt smeltet smør.

Jeg spiser helst med potetmos til bare og smeltet smør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...